Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Proficiat aan Stampers die met zijn "oeps, te veel decibels" het glas deed kapotspringen en daarmee de eerste prijs wegkaapte van de Challenge over "Geluid", maart '09. Omdat tijdens de laatste paar dagen de thread Proficiat aan Frutsel opnieuw nieuw leven was ingeblazen, leek het vanmorgen precies of de maart Challenge zonder de minste commentaar gepasseerd was.
Op naar april.
Proficiat St@mpers met je eerste plaats deze maand
en aan de de derde
ben heel te vreden met m'n tweede plaats
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
proficiat aan de topdrie met jullie verdiende plaatsen maar ook aan ApoZ (wie je ook moge zijn) want jouw inzending "de schreeuw" vond ik ook geweldig mooi
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Dikke proficiat aan de winnaar, je was me met het idee veel te snel af. Ik was net hetzelfde idee aan't uitwerken maar jij hebt razendsnel een prachtige plaat ingezonden. Top . Ook een dikke proficiat aan lilybie en trouwens de rest van de top 10.
Ben zelf eigenlijk een beetje positief verrast ( en zeer tevreden ) met mijn derde plaats. Wegens familiale problemen heb ik me niet 100% kunnen inzetten wat ook wel zal gemerkt zijn in het niet geven van opmerkingen.
Ik ga er in ieder geval deze maand terug in vliegen en wens dan iedereen ook weer veel succes.
Grtz Tigo
To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8
Referend naar de reakties op mijn foto, heeft deze blijkbaar een en ander aan tumult teweeggebracht ivm het technische aspect, namelijk of het glas al dan niet kon springen bij het gebruik van een box of niet en of het een al dan niet geesceneerd foto was, ... zoals de meeste onder jullie wel vermoedden was het dus effectief en scene gezet, de moeilijkheidsgraad lag bij de weerkaatsing en het weergeven van springend glas, ik heb hiervoor plastieken 'fake' sneeuw gebruikt, die door de wind niet in de goeie richting vloog ... bij deze allemaal bedankt voor de feedback en de appreciatie.
groeten,
Stampers
Proficiat Lilybie en Tigo met jullie podiumplaatsen !!!
Comment