Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

proficiat Kyando

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: proficiat Kyando

    Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
    Er is inderdaad niet meer te winnen, daar gaat het hem juist over , waarom dan al die manipulatie ?????

    Al die manipulatie ??? dan kan ik de vraag ook terug stellen waarom dan al dat gezeur ????
    Ik zou alvast heel blij zijn met een gedeelde 2de plaats !
    Nogmaals heel jammer dat dit moet gebeuren maar als je uzelf geen 10 punten mag geven waarom laten ze het dan toe dat we kunnen onszelf punten geven ?
    Schakel dat dan uit of geef uzelf ook 10 punten en dan moet je niet zeuren dat een ander zichzelf 10 punten gegeven heeft .
    Ik heb Kyandio 10 punten gegeven omdat ik dit de origineelste foto van de hele challenge vindt .
    Hoeveel wandelende mensen deden er wel niet mee ???
    Er zaten minpuntjes bij bij zijn foto zoals het doek erachter maar dan nog vondt ik dat deze foto zeker een 10 verdiende aan originaliteit .
    Maar dan nog het is een vrij spel we mogen zelf de punten uitdelen die we willen .
    CANON 50D : EF 70-200 f/2.8 IS USM , EFS 17-85mm IS USM , EF 50mm f/1.8 II , EF 35-70 f/3.5-4.5

    Comment


    • #32
      Re: proficiat Kyando

      Tartarus,

      De foto van Kyandio was inderdaad een uitstekende goede foto (buiten de minpuntjes). Kyandio had zelfs voor mij een terechte winnaar kunnen zijn hadden jullie beiden de spelregels van de Challenge opgevolgd. De thans winnende Challenge foto getuigt dat deze fotograaf kennis heeft van stroboscopisch flitsen. Een tactiek die bij heel veel beginnende en zelfs gevorderde fotografen minder gekend is. Hierdoor was de foto van Kyandio niet alleen een mooie en sterke foto maar getuigde deze foto van een ongekende originaliteit.

      De aan de gang zijnde discussie gaat hier niet over U zelf al dan niet een 10 toekennen, dat weet U best. De Challenge Rules laten nu eenmaal toe dat een inzender van een foto zichzelf een 10 geeft. Maar hier gaat de discussie over het feit dat U zo maar openlijk in het forum toegeeft dat U aan elkaar wetens en willens een 10 toekent waardoor jullie beiden goed wetende de anonimiteit niet naleefde. Verder gaat hier ook over het ongehoord geven van eentjes naast het niet naleven van de anonimiteit. De reden waarom zoveel eentjes werden gegeven is mij bekend .

      Gezien Kyandio zich reeds voor zijn wijze van stemmen, zich persoonlijk bij mij verontschuldigde, heb ik als moderator de inzender ook niet gediskwalificeerd. Meer nog ik heb de foto van Kyandio zelfs voorgedragen voor HoF - nominatie als blijk van vergevingsgezindheid.

      Maar meer en meer uit Uw antwoorden blijkt dat U er daadwerkelijk eerder op uit bent op een woordenwisseling dan gewoon U neer te leggen bij de opgelegde Challenge regels.

      Als U zich niet kan vereenzelvigen met de Challenge Regels, dan is het beter dat U zich onthoudt van zowel verdere deelname als het geven van punten en commentaren.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #33
        Re: proficiat Kyando

        Ik wil zeker geen ruzie stoken !
        En zal dan ook stoppen met verdere kommentaar te geven in dit topic .
        CANON 50D : EF 70-200 f/2.8 IS USM , EFS 17-85mm IS USM , EF 50mm f/1.8 II , EF 35-70 f/3.5-4.5

        Comment


        • #34
          Re: proficiat Kyando

          Oorspronkelijk geplaatst door Tartarus Bekijk bericht
          Al die manipulatie ??? dan kan ik de vraag ook terug stellen waarom dan al dat gezeur ????
          Ik zou alvast heel blij zijn met een gedeelde 2de plaats !
          Nogmaals heel jammer dat dit moet gebeuren maar als je uzelf geen 10 punten mag geven waarom laten ze het dan toe dat we kunnen onszelf punten geven ?
          Schakel dat dan uit of geef uzelf ook 10 punten en dan moet je niet zeuren dat een ander zichzelf 10 punten gegeven heeft .
          Ik heb Kyandio 10 punten gegeven omdat ik dit de origineelste foto van de hele challenge vindt .
          Hoeveel wandelende mensen deden er wel niet mee ???
          Er zaten minpuntjes bij bij zijn foto zoals het doek erachter maar dan nog vondt ik dat deze foto zeker een 10 verdiende aan originaliteit .
          Maar dan nog het is een vrij spel we mogen zelf de punten uitdelen die we willen .
          Ik ben ook heel tevreden met mijn EERLIJK verdiende derde plaats. Ik heb het dan ook niet nodig om mensen te ronselen die mij een 10 willen geven. En ik heb het zeker niet nodig om andere foto's die wel goed zijn met ééntjes te bezaaien om er zelf beter uit te komen. Ik zou mezelf geen gelukkig winnaar durven noemen als ik wist dat ik op zulke wijze gewonnen had. Uiteindelijk bedrieg je dan enkel maar jezelf.
          Je laat uitschijnen dat ik deze opmerkingen geef uit afgunst voor die eerste plaats. Geloof me, ik kan best mijn meerdere erkennen hoor. En natuurlijk streef ik er naar om elke maand een mooie inzending te maken en hoop hiermee goed te scoren. Maar als anderen beter zijn kan ik dit alleen maar ( zonder afgunst ) toejuichen. Ik heb het helemaal niet nodig om de regels te manipuleren om toch maar de eerste plaats te halen.
          Het is en blijft de bedoeling om op een LEUKE en EERLIJKE manier hier iets van te leren.

          Grtz Tigo
          To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
          Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

          Comment


          • #35
            Re: proficiat Kyando

            Ik zit nog altijd met een ei hieromtrent en ik wil hier toch nog es op reageren .

            1. Ik heb 4 eentjes gehad , degene die da gegeven hebben zullen er reden toe hebben volgens hun en ik ga hier ZEKER nie over klagen .
            2. Mijn eerste inzending was geweigerd omdat spooky dacht dat hij gephotoshopped was, daarom had ik schrik gekregen om de brightness nog naar beneden te trekken waardoor de doek onzichtbaar was maar het er opnieuw PS uitzag (schoot nu al niks aan over aan de commentaren te lezen ) .
            3. Een dankwoordje voor spooky en de crew om mij niet tegenstaande toch op de HOF te plaatsen !! een mooi gebaar .

            voila ben mijn ei kwijt en ik ga verder dan ook niet meer reageren .

            Comment


            • #36
              Re: proficiat Kyando

              Hallo Kyando,

              Soms moeten we als moderator rechtvaardig streng zijn. Maar eerlijk is eerlijk een goede foto weten we dan ook te waarderen. En Uw winnende foto was een HOF foto waard.

              Ben blij dat Uw ei gelegt is
              Spookys Fotoweb
              BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

              Comment

              Working...
              X