Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat Filipo ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Proficiat Filipo
    mvg,
    Geronimo
    www.geronimosite.net

    Comment


    • #17
      Proficiat, Filipo !!! Tweede plaats in juni, eerste nu... Wat reserveer je ons voor volgende maand ? En wanneer een foto (portret) van deze fameus Filipo ? Hij die gewoonlijk zo discreet is en waarvan we niet veel weten, tenzij zijn liefde voor de landschappen van Vlaanderen, de GSM-masten en... de vlinders ! Wat denken de andere leden van die forum omtrent deze suggestie ?

      Proficiat ook aan Mona, voor jouw mooie tweede plaats !

      Heel erg bedankt aan allen die mij een derde plaats bezorgd hebben. Bij mijn vierde deelname aan de challenge, reeds een derde plaats... wat een verassing ! Een speciale bedanking aan j@n, Pieter G., MrY, Plette, Peter Van Gils en Yves_VDM voor jullie bemoedigende commentaren !

      PS : Sorry voor de fouten, maar Nederlands is mijn moedertaal niet...

      Hubbax

      Comment


      • #18
        Proficiat Filipo. En natuurlijk ook aan diegenen die de dichte ereplaatsen bekleden een dikke proficiat. Ik ben al bij al nog content met mijn plaatsje in de middenmoot ('t was mijnen eerste keer).

        Op naar de volgende...

        Arne
        http://www.arnesmeets.tk

        Comment


        • #19
          Congrats Filipo!

          Jan
          You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

          Comment


          • #20
            Originally posted by henkvw
            Originally posted by Stef
            P.S. voor mij 24 keer de helft of minder gescoord, en toch nog achtste geëindigd.....waarschijnlijk hoger dan de eikels die me op deze manier trachten te koeioneren ....sukkelaars !

            Ik dacht eerst ook te reageren met het feit dat je niet te hard van stapel moet lopen, maar nu ik zie welke je inzending is, moet ik je wel een beetje gelijk geven.
            Ik vond de jouwe een superinzending en was de eerste keer dat ik een 10 gaf. Ik dacht dat het een clear winner was. Ik snap ook niet dat sommigen dat minder dan de helft durven geven.
            Maar ja, het is nu eenmaal een publieksvoting en da's nooit helemaal zoals verwacht. En sommigen geven voor tal van redenen weinig punten, waaronder soms het feit dat ze het onderwerp niet origineel genoeg geïnterpreteerd vinden.

            Henk

            Bedankt Henk....
            Als een foto slecht is, IS hij ook slecht als de meerderheid dat beslist.....maar als één welbepaalde foto zoveel slechte punten krijgt, en toch nog in de top10 eindigt, is er iets loos....zoveel is duidelijk...
            Oftewel wordt je geboycot, oftewel stem je een aantal keer onder een andere login op jezelf...wat ik mezelf echt niet zie doen...

            Dat een foto mooi kan zijn, maar dat er een aantal andere fotos NOG mooier gevonden worden....ja dat is natuurlijk de normaalste zaak vande wereld en daar heb ik geen probleem mee....

            Maar dan verwacht ik wel dat andere foto's winnen omdat ze meer goeie punten krijgen....niet omdat ze minder slechte punten krijgen....

            Stef

            Comment


            • #21
              Proficiat Filipo, je ziet maar dat je met een bescheiden kamera ook mooie dingen kunt doen
              Er staan prachtige fotos tussen die 1 of meer eentjes hebben gekregen, wel ik ken niks van fotografie maar dit vind ik wel een beetje te gortig
              De foto van Stef was mijn favoriet eerlijk gezegd
              Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

              Comment


              • #22
                Gefeliciteerd filipo met je eerste plaats

                -------------------------------------------
                http://www.apacheke.be
                -------------------------------------------
                rin

                Comment


                • #23
                  gefeliciteerd Filipo
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                  Comment


                  • #24
                    Gefeliciteerd filipo,
                    het is ook een hele mooie foto !
                    een vd origineelste.

                    Stef,
                    Het is altijd jammer als er iemand een 1 krijgt,
                    eigenlijk zou je de 1 meer waarderen als ze erbij schrijven waarom ze een 1 geven.
                    mvg
                    gabriella
                    Canon 300D en 350D
                    canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
                    canon 20-35 usm

                    Comment


                    • #25
                      Ik heb 6 enen . 28de plaats toch nog. 32% vond het een vijf of lager waard. Ach, ik ga volgende keer voor de rode lantaarn

                      Filipo, goede en originele foto! Congrats . Stef, ik had jouw ook bij de top 3 verwacht.

                      Originally posted by Stef
                      Originally posted by henkvw
                      Originally posted by Stef
                      P.S. voor mij 24 keer de helft of minder gescoord, en toch nog achtste geëindigd.....waarschijnlijk hoger dan de eikels die me op deze manier trachten te koeioneren ....sukkelaars !

                      Ik dacht eerst ook te reageren met het feit dat je niet te hard van stapel moet lopen, maar nu ik zie welke je inzending is, moet ik je wel een beetje gelijk geven.
                      Ik vond de jouwe een superinzending en was de eerste keer dat ik een 10 gaf. Ik dacht dat het een clear winner was. Ik snap ook niet dat sommigen dat minder dan de helft durven geven.
                      Maar ja, het is nu eenmaal een publieksvoting en da's nooit helemaal zoals verwacht. En sommigen geven voor tal van redenen weinig punten, waaronder soms het feit dat ze het onderwerp niet origineel genoeg geïnterpreteerd vinden.

                      Henk

                      Bedankt Henk....
                      Als een foto slecht is, IS hij ook slecht als de meerderheid dat beslist.....maar als één welbepaalde foto zoveel slechte punten krijgt, en toch nog in de top10 eindigt, is er iets loos....zoveel is duidelijk...
                      Oftewel wordt je geboycot, oftewel stem je een aantal keer onder een andere login op jezelf...wat ik mezelf echt niet zie doen...

                      Dat een foto mooi kan zijn, maar dat er een aantal andere fotos NOG mooier gevonden worden....ja dat is natuurlijk de normaalste zaak vande wereld en daar heb ik geen probleem mee....

                      Maar dan verwacht ik wel dat andere foto's winnen omdat ze meer goeie punten krijgen....niet omdat ze minder slechte punten krijgen....

                      Stef

                      Groeten,
                      Ronald
                      http://fotografie.jouwweb.nl/

                      Comment


                      • #26
                        Hi, hi, ik beb lekker meer (eenen) dan U Mat, dus heb ik eigentlijk ook gewonnen

                        Zie maar:
                        10: 1 2%
                        9: 0
                        8: 2 3%
                        7: 7 11%
                        6: 8 12%
                        5: 11 17%
                        4: 12 18%
                        3: 8 12%
                        2: 10 15%
                        1: 7 11%






                        Comment


                        • #27
                          Proficiat aan de winnaar,
                          proficiat aan de deelnemers (deelnemen is belangrijker dan winnen).

                          Al bij al ben ik ben ik content met mijn score. Mijn eerste foto die ik post op dit forum, en al meteen in de challenge. Ik hang met mijn scrabble-bord daar ergens in de middenmoot, en evenals zovele anderen vraag ik mij ook af waarom bepaalden veel, of weinig punten geven.
                          Eigenlijk nam ik deel aan de challenge om bij te leren, maar gezien er ook geen enkele commentaar bij mijn shot terecht kwam, heb ik eigenlijk niks bijgeleerd...
                          Als er alsnog commentaar op het scrabble-bord willen geven, je weet mij te vinden

                          Dus bij deze -> gebruik ook de commentaar-mogelijkheid van de challenge !
                          (en dan bij voorkeur commentaar van mensen die er meer van kennen dan mijzelf )

                          Voila, ik heb gezegd
                          ... en nu op zoek naar een deur
                          Hiawatha
                          What if...

                          Comment


                          • #28
                            Proficiat

                            Groeten,
                            rachelleke
                            Nikon 5700

                            Comment


                            • #29
                              Iedereen alvast bedankt voor de felicitaties !

                              En idd ook met een "bescheiden camera" kan je in de prijzen vallen. Wat een aanmoediging moet zijn voor de beginners (ik reken mezelf er ook nog altijd bij) : als je veel oefent, goed observeert, heel kritisch bent, ... hoef je niet noodzakelijk over een gesofistikeerde camera te beschikken om mooie, creatieve foto's te maken (het kan natuurlijk wel helpen )

                              @stef : de discussie omtrent de punten komt elke maand terug en zal blijven terugkomen. Iedereen heeft blijkbaar verschillende criteria om punten te geven (de juiste ? wie zal het zeggen). Ik heb nu (en vroeger nog meer) ook een 1 gekregen, waarom ?
                              Het eindresultaat is wel een gemiddelde, dus lage scores kunnen gecompenseerd worden door hoge. Foto's die enkel lage scores krijgen, zullen die nooit kunnen goedmaken. Dus de "betere" foto's zullen wel komen bovendrijven, zoals bij jouw foto (een knap gemaakt portret !).
                              Maar ik weet het, ik heb nu natuurlijk makkelijk praten.
                              Mijn fotowebsite : www.filover.be

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by filipo
                                Iedereen alvast bedankt voor de felicitaties !

                                En idd ook met een "bescheiden camera" kan je in de prijzen vallen. Wat een aanmoediging moet zijn voor de beginners (ik reken mezelf er ook nog altijd bij) : als je veel oefent, goed observeert, heel kritisch bent, ... hoef je niet noodzakelijk over een gesofistikeerde camera te beschikken om mooie, creatieve foto's te maken (het kan natuurlijk wel helpen )

                                @stef : de discussie omtrent de punten komt elke maand terug en zal blijven terugkomen. Iedereen heeft blijkbaar verschillende criteria om punten te geven (de juiste ? wie zal het zeggen). Ik heb nu (en vroeger nog meer) ook een 1 gekregen, waarom ?
                                Het eindresultaat is wel een gemiddelde, dus lage scores kunnen gecompenseerd worden door hoge. Foto's die enkel lage scores krijgen, zullen die nooit kunnen goedmaken. Dus de "betere" foto's zullen wel komen bovendrijven, zoals bij jouw foto (een knap gemaakt portret !).
                                Maar ik weet het, ik heb nu natuurlijk makkelijk praten.
                                Bedankt voor je bemoedigende woorden Filipo;....

                                Volgende keer doe ik nog harder mijn best....om ervoor te zorgen dat niemand weet welke mijn foto is...

                                Stef

                                Comment

                                Working...
                                X