Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Dikke proficiat aan de winnaar en zijn podiumplaatscollega's.
Mijn welgemeende felicitaties en beste wensen voor het nieuwe jaar aan iedereen.
Dat we nog veel fotofun mogen hebben in 2009
grtz Tigo
To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8
Lucie, was je 3 minuutjes voor in vorige post
Het was spannend en heb ervan genoten.
Mvg,
Den Door.
Den Door ik denk dat we dan beide gelijk een topic op hebben gestart, want ik was eerst gaan kijken of er al niet eentje was aangemaakt, daarmee dat ik schreef als eerste van het jaar. En ik die dacht dat iedereen aan vieren was en ik alleen zat te wachten voor de uitslag Hierbij ook nog een gelukkig nieuwjaar allemaal.
Mvg. Lucie
Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je begaan hebt.
Bedankt voor de felicitaties!
Ik was zelf ook erg tevreden van deze foto en ik ben erg blij met mijn behaalde plaats.
Uiteraard ook mijn felicitaties aan de de plaatsen twee en drie en alle overige kandidaten.
Verder wil ik ook iedereen een fantastisch 2009 wensen!!
Proficiat terrano !!!
Een welverdiende eerste plaats
Ik denk dat het voor ieder van ons weer een uitdaging was!
Hoop dat 2009 veel fotofun mag brengen . . .
Jouw foto behoorde ook tot mijn top 3 keuzes.
Verder ook proficiat aan de top 10'ers.
En omdat mijn dochter het engelengeduld heeft gehad om zelf tijdens de examens als model dienst te doen krijgt ze haar foto als poster voor op haar kamer.
mvg
Marc
Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
M.v.g. Marc
Comment