Waarom ik niet heb mee gedaan deze maand is namelijk , omdat mijn refelexcamera nog in herstelling is , ik had twee ideën in mijn hoofd , één er van was op een voetbalveld in de goal een relax stoel plaatsen, ik heb dat gedaan en ook gefotografeerd met mijn compactje maar de DOF was slecht , ik wou de goal met netten en stoel scherp en het groen achter de goal wazig,maar dit lukkte mij niet met dit toestel en heb die foto dan ook niet geplaatst.
Mijn tweede idee was een poetsvrouw (met de welgekende typische kleding en hoofddoek ) die aan zee op het strand met een stofzuiger aan het werk is, dit had misschien gekund met mijn compactje maar...............ik woon niet dicht bij de zee en ben er deze maand spijtig genoeg niet geraakt.
Mijn tweede idee was een poetsvrouw (met de welgekende typische kleding en hoofddoek ) die aan zee op het strand met een stofzuiger aan het werk is, dit had misschien gekund met mijn compactje maar...............ik woon niet dicht bij de zee en ben er deze maand spijtig genoeg niet geraakt.
Comment