Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
dat beloofd wat deze maand, we zijn nog maar net begonnen en ik vind het niveau hoog.
grt,bouk.
Ik was gisteren net hetzelde aan't denken. Ik denk dat als we deze maand verder gaan zoals we ze zijn gestart , we een ongelooflijk mooie en zeer creatieve challenge zullen krijgen. Eéntje om duimen en vingers van af te likken
Iedereen laat zich blijkbaar van zijn beste kant zien. Keep up the good work
grtz Tigo
To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8
Misschien komt dit wel omdat ( voor mij alleszins), in tegenstelling tot eerdere opdrachten, dit een thema is met vele mogelijkheden. Anders moet ik nogal lang nadenken om een gepaste foto te maken, doch deze keer heb ik ideeën in overvloed. Spijtig, dat je er maar eentje mag posten
Misschien komt dit wel omdat ( voor mij alleszins), in tegenstelling tot eerdere opdrachten, dit een thema is met vele mogelijkheden. Anders moet ik nogal lang nadenken om een gepaste foto te maken, doch deze keer heb ik ideeën in overvloed. Spijtig, dat je er maar eentje mag posten
ik ken dat gevoel, met dit soort opdrachten zit mijn grijze massa niet stil en zou ik liefst verschillende probeerseltjes willen inzenden. Maar het mag niet hé
misschien toch wel wat ideetjes uitwerken en na de afloop van de maand posten . just for fun
grtz Tigo
To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8
yep..... vind de lat hoog liggen deze maand... maar ik denk dat we er z'n allen het beste er van zullen maken
zo te zien zijn de deelnemers heel creatief bezig met het onderwerp van deze maand
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment