Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8
proficiat pendragon
ook aan de 2de en de 3de plaats een dikke zoals aan de punten te zien is waren ze zeker aan elkaar gewaagd .
Het was een juiste beslissing van spooky om eens een vrij onderwerp in te lassen, je zag direct dat het niveau van de inzendingen hoger lag
een dikke proficiat aan Pendragon
deze inzending was dan ook een hopperke op weg naar een topperke
en tevens mijn favoriet
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ook namens mij een dikke proficiat aan Pendagron (een werk zoals we van hem gewend zijn ) en vooral ook Gallosh voor de originaliteit van de inzending.
Het was inderdaad duidelijk aan de inzendingen dat deze Challenge een topper zou worden. Proficiat Spooky voor dit idee
Nu nog hopen dat die paar die onzinnige scores geven (zoals dat 1tje aan de winnaar) er eens van tussen gehaald worden. Die weten duidelijk niet wat fotografie & vooral Fairplay is.
.-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com]***
Ook namens mij een dikke proficiat aan Pendagron (een werk zoals we van hem gewend zijn ) en vooral ook Gallosh voor de originaliteit van de inzending.
Het was inderdaad duidelijk aan de inzendingen dat deze Challenge een topper zou worden. Proficiat Spooky voor dit idee
Volkomen mee eens. Het was een leuke challenge. Ook mijn welgemeende proficiat aan de winnaar, evenals aan iedereen die heeft deelgenomen.
Nu nog hopen dat die paar die onzinnige scores geven (zoals dat 1tje aan de winnaar) er eens van tussen gehaald worden. Die weten duidelijk niet wat fotografie & vooral Fairplay is.
Inderdaad. Ook ik heb 2 (naar mijn mening toch wel onverdiende) 1tjes gehad ...
Profitiat aan de top 3. Jullie hebben zeker een verdienden plaats.
Natuurlijk ook aan al de anderen die meegedaan hebben en er de spanning hebben kunnen inhouden.
Nikon D300s met nog wat glas en attributen Foto Lucky
Hierbij ook van mij ne dikke proficiat aan de top drie.
Ook ne dikke merci voor al de reacties en puntekes die ik gekregen heb.
Behalve dan aan diene eene die zijn grootmoeder als fotogenie heeft.
Ook van mij nen dikke proficiat aan alle toppers in deze reeks!
Pendragon in het bijzonder, jouw foto was 1 v mijn 3 topfavorieten (met een 10 dus) !
het was de eerste keer dat ik de challenge zag,(ben dan ook nog maar kort lid hier) en heb dan ook meteen meegedaan voor de 1e keer, en kvond het een heel leuk initiatief ! (zelf ben ik wel maar net voorbij de helft gestrand, maar dat was dan ook te verwachten met al die topfotografen hier , maar 't was plezant, da's wa telt!)
hier leer je nog eens wat bij! en met het kopen van m'n eerste SLR de komende maand gaan er alweer wat extra deuren open; ik kijk al uit naar de inzendingen voor deze maand!!
Canon 5D3 + 5D4 + EOS R ; Canon 16-35 f/2.8 III ; Canon 24-70 f/2.8 II ; Canon EF-70-200 L F2.8 II IS; Canon 35mm 1.4 II ; Sigma 50 mm 1.4 ; Canon EF 85mm 1.8; Canon EF 100mm 2.8 Macro; Sigma 15 mm fisheye ; 3 x 600EX-RT II
Proficiat aan de toppers.
Hoewel ik 2x een 10 had gegeven (de nr 1 en 2) had ik de nr2 toch aan de kop verwacht omwille van de originaliteit.
Weeral een leuke challenge gehad.
Ook mijn felicitaties mogen uiteraard hier niet ontbreken.
GALLOSH stond heel lang op de eerste plaats tot pendragon kwam met zijn inzending. Dan was het tussen pendragon en GALLOSH een beetje kat en muisspel voor wie het uiteindelijk mocht halen. Het werd pendragon waarvoor dan ook mijn felicitaties voor deze prachtige macrofoto.
Als ik prijzen zou mogen uitdelen dan kreeg GALLOSH de prijs voor originaliteit dus ook mijn gelukwensen aan GALLOSH.
Ook mijn felicitaties gaan naar Decapix met zijn mooie foto van een vogel in kikvorsperspectief.
Comment