Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat aan Pendragon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Proficiat aan Pendragon

    Eerst en vooral een dikke proficiat aan Pendragon en Decapix (deze laatste was mijn favoriet=10), maar ook proficiat aan de andere deelnemers die aan deze challenge deelnamen, die met als thema 'vrij onderwerp' een ware mix aan stijlen opbracht en die in de top 12 toch min of meer allemaal aan bod komen. Moet toegeven dat ik persoonlijk meer hou van een specifiek opgelegd thema, wat niet belet dat ik het om eens verandering te brengen een leuk initiatief vond, maar het toch wel moeilijker maakt om foto's te beoordelen.

    Verder wil ik iedereen bedanken voor de gegeven punten, euh, ja ook de tweetjes en de drietjes ;-))), de lovende commentaren en de felicitaties. Ik neem met plezier en trots de prijs van Spooky ivm de originaliteit in ontvangst.

    Groeten,
    Gallosh
    Last edited by GALLOSH; 1 september 2008, 19:03.

    Comment


    • #17
      Re: Proficiat aan Pendragon

      Bedankt iedereen voor de reacties (en de punten natuurlijk) en een dikke proficiat aan alle deelnemers

      Het boeiende aan een vrij onderwerp vond ik dat iedereen zich kon concentreren op die tak van de fotografie waar hij/zij zich het best in voelt. Voor mij is dat nu eenmaal macro (van die rare beestjes op een stokje tegen een blurry achtergrond, zoals ik in een andere draad las ).

      Ik heb zelf gepoogd om wat meer te reageren op foto's, niet altijd even lovend, maar steeds met de bedoeling collega's fotografen tips te geven en wat kennis met hen te delen. Ik hoop dat de betrokkenen er iets aan hadden.

      In mijn puntentoekenning heb ik niet zo zeer op technische perfectie gelet. De foto's die ik hoog gequoteerd heb zijn diegenen waaruit bleek dat de fotograaf de moeite gedaan had om creatief om te gaan met camera, lenzen en het gekozen onderwerp.

      Ik hoop dat die creativiteit ook te zien zal zijn in het thema voor deze maand. Dat de deelnemers eens durven buiten de geijkte paden te treden en dat ze vooral sterke beelden opleveren. Ook hier zal dit voor mij dan veel meer punten waard zijn dan perfecte pixeltjes.

      Veel succes iedereen.


      O ja, als er iemand die oma kent van die mens die 1 punt gaf ... die wil ik zo snel als mogelijk leren kennen.
      Last edited by pendragon; 1 september 2008, 18:53.
      Meer foto's op mijn website

      Comment


      • #18
        Re: Proficiat aan Pendragon

        Ook mijn proficiat aan de top 3. Beoordelen was inderdaad moeilijk. Met puntje 1(Herken ik onmiddelijk de opdracht) van mijn beoordelingslijstje kon ik al niet beginnen . Zelf ben ik blij met mijn 8ste plaats want ik ben de 1ste van de landschapsfoto's . Ik denk dat ik er aantal ga posten in het landschappenforum maar ik ga der tijd voor moeten maken . Morgen terug gaan werken.

        mvg
        Marc
        Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
        M.v.g. Marc

        Comment


        • #19
          Re: Proficiat aan Pendragon

          Proficiat Pendragon en ook aan de top drie , waar ook mijn voorkeur voor de eerste plaats naar Gallosh zou zijn gegaan omwille van de fantasie die hij hier teweeg bracht. Al bij al drie topfoto's.

          Mvg. Lucie
          Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je begaan hebt.

          http://lucie-54.mijnalbums.nl/ en http://blog.seniorennet.be/lucie1952/

          Comment


          • #20
            Re: Proficiat aan Pendragon

            een welgemeende proficiat aan de toppers

            Comment


            • #21
              Re: Proficiat aan Pendragon

              Proficiat aan de winnaar!

              Maar waar kunnen de foto's bekeken worden?
              www.kdfotografie.be

              Comment


              • #22
                Re: Proficiat aan Pendragon

                Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
                Maar waar kunnen de foto's bekeken worden?
                http://challenge.belgiumdigital.com/
                Of via http://www.belgiumdigital.com/ doorklikken op Challenge..

                Hieronder vervolgens op de vorige maand, op View Pictures klikken
                .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
                ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

                Comment


                • #23
                  Re: Proficiat aan Pendragon

                  Proficiat voor je eerste plaats, Pendragon (al was het weeral een vies beestje op een stokje tegen een blurry achtergrond ), maar dank ook voor je mooie post en je uitstekende poging tot commentaar op andermans foto's.

                  Wat betreft die gast die eentjes uitdeelt... ik vraag me af of het nog steeds dezelfde is als waarover Spooky spreekt in zijn Moeten we dit stemgedrag tolereren? thread
                  Spooky? Wil jij je hierover uitspreken.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #24
                    Re: Proficiat aan Pendragon

                    @ to LesC,

                    Veel kan ik er spijtig niet veel over kwijt maar het was inderdaad dezelfde persoon die terug de vervelende ééntjes heeft gegeven ondanks de genomen maatregelen.

                    Spookys Fotoweb
                    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                    Comment


                    • #25
                      Re: Proficiat aan Pendragon

                      Van mij ook een late welgemeende proficiat aan de top 3
                      En veel succes aan de deelnemers van de komende challenge

                      groetjes,

                      BelLisa

                      Comment


                      • #26
                        Re: Proficiat aan Pendragon

                        Proficiat aan de winnaars en deelnemers van deze augustus-challenge. Ben zelf ook uiterst tevreden met een mooie 20e plaats.Geeft weer moed om volgende maand ook nog eens mee te doen!
                        Groetjes,Anita
                        Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
                        tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

                        Comment


                        • #27
                          Re: Proficiat aan Pendragon

                          Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
                          @ to LesC,

                          Veel kan ik er spijtig niet veel over kwijt maar het was inderdaad dezelfde persoon die terug de vervelende ééntjes heeft gegeven ondanks de genomen maatregelen.

                          Da's jammer Heeft die mens dan niets van de olympische gedachte overgehouden? Nou ja, hij/zij mag alleszins de overigens uitstekende sfeer en verstandhouding tussen de andere Challenge-deelnemers niet bederven!
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #28
                            Re: Proficiat aan Pendragon

                            Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
                            @ to LesC,

                            Veel kan ik er spijtig niet veel over kwijt maar het was inderdaad dezelfde persoon die terug de vervelende ééntjes heeft gegeven ondanks de genomen maatregelen.

                            had dit ook gezien van die ééntjes
                            en zich zelf weer een vette tien zeker
                            als die persoon zich daar mee gelukkig is
                            dan heb ik zoiets van ....laat doen hij of zij moet toch zelf met zich
                            in het reine komen
                            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                            Comment


                            • #29
                              Re: Proficiat aan Pendragon

                              Proficiat Pendragon en ook aan alle overige deelnemers
                              Canon EOS 1000D/7D Canon EF 100-400L ,EF 17/40L Sigma 150 Macro

                              Comment


                              • #30
                                Re: Proficiat aan Pendragon

                                Beter laat dan nooit, als nog van Harte Pendragon met je mooie pixels, en natuurlijk ook voor de 2e en 3e plaats.

                                En allemaal weer veel succes met de volgende opdracht.

                                El Barto
                                ___________________________

                                Nil Volentibus Arduum
                                ___________________________

                                Olympus E-500 E-510 + wat extra's

                                Comment

                                Working...
                                X