Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thema's voor de maand Sep 08

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thema's voor de maand Sep 08

    Na toch wel een geslaagde Aug Challenge wat zowel het aantal deelnemers als de hoge kwaliteit van de inzendingen betreft, heb ik vandaag uiteindelijk alle inzendingen kunnen valideren. Enkele PC problemen en enkel Challenge problemen dwongen mij het afhandelen van de Challenge inzendingen te verlengen naar vandaag 24 Aug 08.

    Hierbij verklaar ik dan ook het inzenden van foto’s voor deze Challenge Aug 08 als gesloten.

    Wegens dit mooi resultaat overweeg ik in de loop van volgend jaar een gelijkaardig thema terug op te nemen.

    Natuurlijk kan er naar hartenlust zowel punten als commentaren tot eind van de maand aan deze inzendingen worden toegekend.

    Na het afsluiten van de inzendingen moet er uiteraard gedacht worden aan het aanbieden van een nieuw onderwerp voor de maand Sep 08.

    De 5 mogelijkheden waaruit kan worden gekozen zijn de volgende:

    1. Beweging in beeld

    2. Mens(en) en dier(en) in relatie
    · Met deze opdracht wordt bedoel een foto te maken waaruit de relatie tussen mens en dier kan worden afgeleid.
    · Indien men de relatie tussen mens en dier kan laten blijken zonder dat noch mens noch dier in het beeld wordt opgenomen dan is dit toegelaten.
    · Dus volgende foto’s zijn mogelijk
    o Een foto waar mens(en) en dier(en) in relatie met elkaar op voorkomen
    o Een foto waar alleen (een) mens(en) op voorkomen maar die duidelijk een relatie verwijzen naar (een) dier(en)
    o Een foto waar alleen (een) dier(en) op voorkomen maar die duidelijk een relatie verwijzen naar (een) mens(en)
    o Een foto waar noch mensen noch dieren in beeld worden gebracht maar waar men duidelijk de relatie tussen mens en dier kan aflezen.
    3. Ontmoetingen



    4. Ritme in Detail
    • Belangrijk is hier dat in de foto duidelijk ritme en detail in beeld wordt gebracht. Dit is in feite een dubbele opdracht van het in beeld brengen van ritme zonder het detail te verwaarlozen of uit het oog te verliezen.
    5. Schoolgerief

    Keuze 1, 3, en 5 zijn vrij van interpretatie

    Maak de keuze van het onderwerp waar je zelf denkt de grootste slaag kans te hebben om een goede foto te brengen.
    85
    Beweging in beeld
    0%
    34
    Mens(en) en dier(en) in relatie
    0%
    25
    Ontmoetingen
    0%
    5
    Ritme in detail
    0%
    11
    Schoolgerief
    0%
    10

    The poll is expired.

    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Thema's voor de maand Sep 08

    relatie mens - dier

    Comment

    Working...
    X