Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Morgen is het de laatste dag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Morgen is het de laatste dag

    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Nog geen slecht gedacht... als de mensen tenminste de signature lezen. Wat doet trouwens die Comic Sans MS in je signature?
    (met de 3-lijnen beperking ben ik een beetje bang aan mijn signature te prutsen. Wilde onlangs wat toevoegen, maar moest daarvoor eerst verwijderen, gezien ik een bepaalde limiet zou overschreden hebben)
    Comic was een foutje ..
    Wat de reclame betreft ... Dat ze daar maar eens proberen naast kijken
    .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
    ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

    Comment


    • #17
      Re: Morgen is het de laatste dag

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Nog geen slecht gedacht... als de mensen tenminste de signature lezen....
      (met de 3-lijnen beperking ben ik een beetje bang aan mijn signature te prutsen. Wilde onlangs wat toevoegen, maar moest daarvoor eerst verwijderen, gezien ik een bepaalde limiet zou overschreden hebben)
      Het is dan ook al een serieuze glascontainer die ge daar hebt hé
      Nico Greetz u !!! :-)

      Jaja ik heb nu een A77II en vind hem super !!!

      Comment


      • #18
        Re: Morgen is het de laatste dag

        Oorspronkelijk geplaatst door Orcanick Bekijk bericht
        Het is dan ook al een serieuze glascontainer die ge daar hebt hé
        Serieus zwaar om te tillen, ja!

        Nee, serieus. Misschien moet ik mijn twee originele kitlensen, die ik nog steeds heb, maar in het lichtblauw heb gezet omdat ik ze niet gebruik, uit de signature verwijderen? Voor de rest denk ik over een vrij normale verzameling te beschikken.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

        Comment

        Working...
        X