Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfportret Challenge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Zelfportret Challenge

    One from a while back.

    Name? - Rob
    Job? - Photographer
    For fun? - Photography / RC planes&helis / Motorbikes

    Comment


    • #17
      Re: Zelfportret Challenge

      Hierbij ook mijn bijdrage...

      een eindje terug reeds gepost en nu weer vanonder het stof...

      Mijn naam is Kristof Pattyn en heb een bijberoep gestart in grafisch ontwerp en fotografie. Mijn hoofdberoep is layouten voor waarschijnlijk de grootste Vlaamse uitgeverij. Ben wat minder actief geweest op BD, maar zal misschien weer wat verbeteren.

      groeten

      Website http://www.kristofpattyn.be

      a lotta canonstuff

      Comment


      • #18
        Re: Zelfportret Challenge

        Comment


        • #19
          Re: Zelfportret Challenge

          nu ja, waarom niet

          gevoelige kijkers : effe wegkijken
          al de rest : geen gezever over "de zee loopt leeg"

          Naam is Hans Swolfs (29), ICT'er in Tienen en zo'n 2 jaar met fotografie bezig

          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment


          • #20
            Re: Zelfportret Challenge

            Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
            One from a while back.

            Name? - Rob
            Job? - Photographer
            For fun? - Photography / RC planes&helis / Motorbikes

            Prachtige foto!
            Voor mij momenteel de mooiste foto tot nu toe..
            Goed over nagedacht, de kleuren zijn echt goed in verband met het emotionele.
            Meer kan ik niet zeggen

            Grtz
            Yannick Desmet 2021
            yannickdesmet.com

            Comment


            • #21
              Re: Zelfportret Challenge

              Wel ik dacht om er ook eens op te zetten..
              Van den eerste keer mijn eerste foto op BD en ook mijn eerste foto dat ik getrokken heb met een afstandbediening!
              Het was op reis in La Roche (Ardennen)
              Mijn naam is Yannick Desmet, ik ben 24j
              Woon in Gullegem (Kortrijk)
              Technieker van beroep bij Lafosse in Wevelgem..
              Mijn passie is proberen te fotograferen, hopelijk veel bijleren want ik kan er nog niet zoveel van!
              Ook werk ik veel aan computers, Gaming en dergelijke!

              Ik heb momenteel zoals u onderaan kunt zien een Canon 450D met Kitlens 18-55 IS
              Een Lowepro SlingShot 100 AW Rugzak
              Een Hama Gamma 72 Tripod
              En een RC-5 Afstandbediening om te beginnen.


              Grtz

              Yannick Desmet 2021
              yannickdesmet.com

              Comment


              • #22
                Re: Zelfportret Challenge

                Oorspronkelijk geplaatst door DeSwa Bekijk bericht


                De Swa , waterklerk met pensioen , deze oude bompa (65 jaar) met twee prachtige kleindochters zal hier wel een de oudsten zijn zeker ?
                Wat ik even kwijt wil , ik ken veel bomma's die prachtige foto's maken waar er hier nog veel jongeren een puntje kunnen aan kunnen zuigen , dus vanwaar die onzin in de challenge bij het toe kennen van de punten , " Please rate this image from 1 to 10, where 10 is the maximum and indicates a great photo. A rating of 1 means your grandmother could do much better )."
                Héla, héla, ik ben ook een bompa van 63 jaar en ik ben ook nog een tijd waterklerk geweest (bij Ahlers). Zalig en heel avontuurlijk beroep waar ik de beste herinneringen aan heb.

                Dat ze ons maar niet onderschatten!
                Fullator
                Fotostudio Candela Zone
                website: http://www.chronax.be
                website: http://www.marquisemodels.eu

                Comment


                • #23
                  Re: Zelfportret Challenge

                  Ik ben hier nog ferm nieuw, maar mss net goed dat ik me dan hier "kan laten zien" :P

                  Ik ben Sofie.
                  Alter ego : Muranyi. Naar mijn favoriete liedje op dit moment.
                  22 jaar, en huismoeder.
                  Al 3 jaar bezig met Photoshop, nu eindelijk ook met fotografie
                  (ik heb gemerkt dat het leuker is om alles te bewerken met eigen foto's, zonder van op internet foto's te moeten zoeken :P)
                  Gepassioneerd door: fotografie en muziek!
                  Ben van opleiding kapster, maar van plan me verder te zetten in fotografie en fotobewerking.

                  De eerste is mijn meest spontane foto ooit
                  En de twee is daarstraks getrokken voor dit hier Ik met mijn camera: onafscheidelijk Ook weer ne echte "Sofie" foto. Ik denk er nooit aan mij te fatsoeneren


                  Canon EOS 50D EF-S 17-85 IS USM
                  You don't take a photograph. You ask, quietly, to borrow it.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Zelfportret Challenge

                    Hey juppekes

                    Oorspronkelijk geplaatst door Muranyi Bekijk bericht
                    Ik ben hier nog ferm nieuw, maar mss net goed dat ik me dan hier "kan laten zien" :P

                    Ik ben Sofie.
                    Alter ego : Muranyi. Naar mijn favoriete liedje op dit moment.
                    22 jaar, en huismoeder.
                    Al 3 jaar bezig met Photoshop, nu eindelijk ook met fotografie
                    (ik heb gemerkt dat het leuker is om alles te bewerken met eigen foto's, zonder van op internet foto's te moeten zoeken :P)
                    Gepassioneerd door: fotografie en muziek!
                    Ben van opleiding kapster, maar van plan me verder te zetten in fotografie en fotobewerking.

                    De eerste is mijn meest spontane foto ooit
                    En de twee is daarstraks getrokken voor dit hier Ik met mijn camera: onafscheidelijk Ook weer ne echte "Sofie" foto. Ik denk er nooit aan mij te fatsoeneren
                    Welkom hier

                    Ik vind het wel leuk dat je een speciale camera hebt, hij maakt foto's in de toekomst
                    Last edited by zunoel; 16 augustus 2008, 08:14. Reden: onodige fotoquote
                    Bootjes

                    Comment


                    • #25
                      Re: Zelfportret Challenge

                      Als Challenge Mod wens ik je als nieuweling te verwelkomen.

                      Ik hoop dat je het ook wel eens aandurft om deel te nemen aan de Challenge al mogen het hier echter wel geen bewerkte foto's zijn.
                      Spookys Fotoweb
                      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                      Comment


                      • #26
                        Re: Zelfportret Challenge

                        Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                        Hey juppekes



                        Welkom hier

                        Ik vind het wel leuk dat je een speciale camera hebt, hij maakt foto's in de toekomst
                        Hahaha, juist!
                        Ratsvergeten... M'n ventje moet zijn digitale nog eens tegoei instellen Lol.
                        Niet op gelet :P
                        Canon EOS 50D EF-S 17-85 IS USM
                        You don't take a photograph. You ask, quietly, to borrow it.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Zelfportret Challenge

                          Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
                          Als Challenge Mod wens ik je als nieuweling te verwelkomen.

                          Ik hoop dat je het ook wel eens aandurft om deel te nemen aan de Challenge al mogen het hier echter wel geen bewerkte foto's zijn.
                          Dank je wel voor de verwelkoming
                          Ik doe zéker mee aan de Challenge, ookal bak ik er nog niets van, zo leer ik waarschijnlijk weer ferm wat bij
                          Ik schrik voor niets terug :P (en wie niet waagt, ni wint hé )
                          Canon EOS 50D EF-S 17-85 IS USM
                          You don't take a photograph. You ask, quietly, to borrow it.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Zelfportret Challenge

                            Naam: Sanne
                            Interesses: judo, scouts, muziek, dieren, lezen & fotografie
                            Beroep: Leerling

                            EDIT: Blijkbaar ging de link niet meer, dus recentere foto's:

                            Zelfportret: (ja die vlindertjes moeten er eigenlijk af)


                            En een foto door iemand anders genomen:
                            Last edited by Surione; 8 november 2008, 16:59.
                            Facebook
                            Flickr
                            500px

                            Comment


                            • #29
                              Re: Zelfportret Challenge

                              zal ook maar eens mijn foto posten zeker


                              MVG,
                              Jeroen
                              Pentax K-5 - 18-55 f/3.5-5.6 WR - 55-300 f/4-5.8 ED - Falcon 8mm FishEye - Oude Pentax en M42lenzen
                              JVG Pictures -- flickr

                              Comment


                              • #30
                                Re: Zelfportret Challenge



                                LesC = Les Cornwell, Britse expat, maar al bijna 50 jaar in België. Na een carrière van 39 jaar, sinds april 2008 op vervroegde rust gesteld. Al enkele jaren met digitale fotografie bezig, maar pas sinds dit jaar een beetje fanatieker. Moet nog zoveel leren.
                                Dit is geen zelfportret, maar een foto, gemaakt door mijn vrouw (Panasonic Lumix FZ18), die ik nu voor digiphotography probeer warm te krijgen, tegen het moment dat zij eveneens met pensioen gaat. Schijnt aardig te lukken .

                                Houd van koken, lekker eten en drinken, Belgische bieren (trappist), Macintosh, fotografie, lezen, muziek (Pink Floyd) en films.
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                                Comment

                                Working...
                                X