Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thema's voor de maand Jul 08

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thema's voor de maand Jul 08

    Gelieve in de enquête voor de Challenge Jul 08 volgende 5 nieuwe thema's te vinden

    1. de laatste dag voor ...
    2. Onbekende bestemming
    3. Ontspanning
    4. Vakantie
    5. Voor het eerst ...

    Alle aangeboden onderwerpen zijn vrij voor eigen interpretatie.

    Maak in de enquête Uw keuze.
    92
    De laatste dag voor ...
    0%
    3
    Onbekende bestemming
    0%
    22
    Ontspanning
    0%
    34
    Vakantie
    0%
    20
    Voor het eerst ...
    0%
    13

    The poll is expired.

    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Thema's voor de maand Jul 08

    Nog niemand iets gezegd of gestemd.Je kan er ook veel kanten mee op hé weet nog niet op wat ik ga stemmen maar moet vlug zijn vertrek volgende week al op vakantie
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Thema's voor de maand Jul 08

      O,derdaad je kan er alle kanten mee op.

      In ieder geval een goede reis gewenst en breng maar veel mooie foto's mee.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #4
        Re: Thema's voor de maand Jul 08

        Het lag zo voor de hand dat een groot deel voor vakantie kiest maar ik vrees dat we dan 100 van die typische vakantie shoots te zien krijgen.
        Gelukkig is het een nek aan nek race met Ontspanning. Hierbij zullen volgens mij de creatievelingen onder ons iets meer mogelijkheden beschikbaar hebben
        .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
        ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

        Comment


        • #5
          Re: Thema's voor de maand Jul 08

          De laatste dag voor het einde van het schooljaar ("School's out!") zou natuurlijk prachtig zijn. Ik zou aan de opengaande schoolpoort willen postvatten...
          Alleen valt die dag morgen al, vrijdag 27 juni, en de "Challenge of the month" begint pas op 1 juli!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

          Comment


          • #6
            Re: Thema's voor de maand Jul 08

            Inderdaad LesC daar kunnen mooie foto's van worden genomen. Helaas zoals je zelf zegt vangt de Challenge pas aan op 01 Jul 08.
            Spookys Fotoweb
            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

            Comment


            • #7
              Re: Thema's voor de maand Jul 08

              Oorspronkelijk geplaatst door Decapix Bekijk bericht
              Gelukkig is het een nek aan nek race met Ontspanning.
              Ontspanning ligt op kop. Hoezee!

              Comment


              • #8
                Re: Thema's voor de maand Jul 08

                Oorspronkelijk geplaatst door Decapix Bekijk bericht
                Het lag zo voor de hand dat een groot deel voor vakantie kiest maar ik vrees dat we dan 100 van die typische vakantie shoots te zien krijgen.
                Gelukkig is het een nek aan nek race met Ontspanning. Hierbij zullen volgens mij de creatievelingen onder ons iets meer mogelijkheden beschikbaar hebben
                tja.... als ontspanning, maar geen vakantiefoto's worden!!!!!!!.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Thema's voor de maand Jul 08

                  Oei! 't Is al afgesloten... op 30 juni?
                  Wilde anders onbekende bestemming. Niet dat het iets aan het eindresultaat gedaan zou hebben ;-)
                  Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

                  Comment

                  Working...
                  X