Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat Gakrid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Proficiat Gakrid

    proficiat aan de nummer één.
    Fuck the fleskes van de rest van den top 5 !
    1-3-6-7-8 ok.
    2 - 4 - 5 ???
    Uitgebrand, niet scherp, slechte compo, fout idee,...
    One down.
    PUNT.
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

    Comment


    • #17
      Re: Proficiat Gakrid

      Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
      proficiat aan de nummer één.
      Fuck the fleskes van de rest van den top 5 !
      1-3-6-7-8 ok.
      2 - 4 - 5 ???
      Uitgebrand, niet scherp, slechte compo, fout idee,...
      One down.
      PUNT.
      Ik denk dat onze vriend Yourt een beetje gefrustreerd is. Dit is twee maal dat je zo reageerd. niet erg volwassen en zeker niet challenge waardig. Als je dan toch zo brut wil uithalen zou ik er op z'n minst voor zorgen dat men je persoonlijke website niet kan zien. Of waren die uitspraken als "uitgebrand , niet scherp , slechte compo , fout idee " bevindingen over je eigen site ?????
      To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
      Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

      Comment


      • #18
        Re: Proficiat Gakrid

        Hallo jongens, in bovengenoemde stijl (Yourt / Tigo) zie ik deze topic niet graag evolueren.
        In de challenge is er ruimte voorzien om commentaren te geven op challenge-foto's. Het is 'not done' om hier je gedacht te zeggen over wat je niet goed vindt.

        Dit was een felicitatie-topic. Laat ons de pret niet bederven voor Gakrid.

        Comment


        • #19
          Re: Proficiat Gakrid

          Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
          Hallo jongens, in bovengenoemde stijl (Yourt / Tigo) zie ik deze topic niet graag evolueren.
          In de challenge is er ruimte voorzien om commentaren te geven op challenge-foto's. Het is 'not done' om hier je gedacht te zeggen over wat je niet goed vindt.

          Dit was een felicitatie-topic. Laat ons de pret niet bederven voor Gakrid.
          Lut , Gakrid , mijn welgemeende verontschuldigingen voor mijn impulsieve reactie. Ik heb iets te snel en ondoordacht gereageerd , maar het wat mede doordat ik dit niet de juiste plaats en het moment vond van Yourt om zulke gefrustreerde uitlatingen te doen, dat ik hierop heb gereageerd.

          Dit moet inderdaad een felicitatie-topic blijven.
          To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
          Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

          Comment


          • #20
            Re: Proficiat Gakrid

            Allee mannekes (en vrouwkes)
            Laten we het een beetje relativeren. We spelen hier een wedstrijdje onderons. Ik hab al op de eerste plaats gestaan, en nu op de 38-ste...Big Deal zeg

            Een dikke proficiat aan de podiumplaatsen, Ik vind ze verdiend...
            Ikzelf had niet veel tijd en heb dus deze maand een experimentje gedaan. Oké, het is tegengevallen, So what Al ben ik nu wel de recordhouder van de meeste commentaren

            Gratis staaltjes nog steeds te verkrijgen hoor, moet ze wel zelf komen opscheppen en afhalen

            Tot de volgende Challenge Folks
            Vriendelijke groeten van Pyper
            (Ik maak elke dag de mooiste foto, ik krijg ze echter nooit uit mijn toestel)

            Comment

            Working...
            X