Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat Gakrid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat Gakrid

    Heel dikke en welverdiende proficiat aan de winnaar , en de top 4 natuurlijk ook
    To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
    Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

  • #2
    Re: Proficiat Gakrid

    Hier sluit ik me bij aan

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat Gakrid

      Ook van mij van harte gefeliciteerd met je maand overwinning.

      Met deze foto heb je niet alleen een winnende foto maar bewees je ook dat je met een redelijk eenzijdige uitdaging toch nog heel wat creatifiteit in een foto kan leggen.

      Buiten de verwachting van velen is het alsnoch een prachtige Challenge geworden.

      Ook mijn felicitaties gezien je voorlopig ook de leiding neemt met deze foto als beste foto van het jaar 2008.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat Gakrid

        0ok van mij krijg je een dikke proficiat. Misschien krijgen we nu een beetje uitleg hoe je dit gereed hebt gekregen.

        Mvg Lucie
        Last edited by Lucie 54; 1 mei 2008, 13:27.
        Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je begaan hebt.

        http://lucie-54.mijnalbums.nl/ en http://blog.seniorennet.be/lucie1952/

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat Gakrid

          Hey juppekes

          Proficiat met de eerste plaats

          Ook proficiat aan de nr 2 en 3

          Ik ben ook blij met de laatste plaats
          Bootjes

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat Gakrid

            Ook van mijn kant een dikke proficiat aan de winnaar
            ook nr2 en nr3 een welverdiende plaats.
            het was zeker geen verassing dat deze 3 een podiumplaats behaalde, ze staan zelfs in de volgorde zoals ik het voorspeld had.
            nogmaals een dikke
            Mijn Fanpagina
            Mijn website
            Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat Gakrid

              Van harte proficiat gakrid

              De all-time-high-score (8.56, stampers 9/2006) is net niet verbroken maar als ik me niet vergis is er wel een nieuw BD-record qua aantal tienen : 33, amai
              Een dubbele proficiat dus


              Ik kijk al uit naar je beloofde uitleg trouwens
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat Gakrid

                Inderdaad filipo het record behaalde tienen werd verbroken.

                U was Sedert april 2006 tot nu toe de recordhouder van de meeste tienen. U behaald toen met de Challenge foto "ondersteboven" 23 tienen.

                Hierbij is gakrid voor vermoedelijk een heel lange periode de recordhouder.

                Mijn felicitaties hiervoor gakrid.
                Spookys Fotoweb
                BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat Gakrid

                  Proficiat Gakrid, knap gedaan

                  Ben zelf ook content, nog net op het podiumpje geraakt.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat Gakrid

                    Gakrid, Proficiat met de eerste plaats.

                    Ik ben als Lucie54 "Misschien krijgen we nu een beetje uitleg hoe je dit gereed hebt gekregen."

                    Proficiat aan de andere fotografen

                    Bedankt aan degenen die voor mijn foto hebben gestemd
                    LeDujour
                    Nikon D70s, Nikon 18-70; Sigma 50mm, 2,8; Nikon 70-300; flash Metz 54 AF-1N
                    http://www.simonhorsch.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat Gakrid

                      Ook van mij een dikke proficiat aan al diegene die in de top 5 staan. Stuk voor stuk knappe prestaties
                      BD0808BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat Gakrid

                        Proficiat Gakrid
                        Ook proficiat aan de opvolgers

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat Gakrid

                          Een dikke proficiat aan de winaar en de nrs 2 en 3, denk wel dat deze aan elkaar gewaagd waren en wel een beetje ieders top 3.
                          Keyki

                          When people ask what equipment I use, I tell them my eyes (Ansel Adams)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat Gakrid

                            Dank u wel voor de comments en de scores. Eerste maal dat ik meedoe aan de challenge en ik ben dan ook zeer gelukkig met het onverhoopte resultaat !!!

                            Ondanks het voor velen "saaie" thema vind ik verschillende beelden van de "concurrentie" Hof waardig (zie top vijf), maar heb ik mij uit mogelijke vooringenomenheid van commentaar en punten geven onthouden.

                            Klein woordje uitleg : het idee is gegroeid uit experimenten bij ons in de fotoclub (dus ook credits en dank voor assistentie aan mijn collega's en in het bijzonder de Jakke).

                            Techniek : men nemen een aquarium, vult het met water, men plaatst een flits (in dit geval een hardtop, met plexiglas) achter de waterbak en gooit er het flesje in en probeert op het juiste moment af te drukken (scherpstelling en lichtsterkte vooraf instellen). En dan het belangrijkste : leg het dure speelgoed (zoals de D3, echt waar !!) aan de kant en neem een D70 en stel de sluitertijd in op 1/4000 sec (F22, 50mm). Dit toestel sluit anders en laat flits synchronisatie toe tot op bv 1/8000 sec toe. Haarscherpe bubbels gegarandeerd...

                            Opname is buiten gemaakt om voldoende omgevingslicht te hebben (binnen moet je werken met reflecties, of bij flitsen voor invullicht)

                            Je mag er echt eender wat in gooien, maar transparante voorwerpen werken het best. En idd, het was niet het enige shot die dag


                            Groeten
                            Dirk
                            Groeten Dirk
                            Website : http://www.gakrid.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat Gakrid

                              Proficiat aan winnaar en top vijf! Kan me helemaal vinden in deze uitslag!
                              Groetjes,Anita
                              Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
                              tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

                              Comment

                              Working...
                              X