Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Challenge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Challenge

    Wat me de laatste tijd opvalt is dat meer & meer mensen stemmen op de moeilijkste onderwerpen en vervolgens niet mee doen
    Relevant of niet sommige commentaren zijn om te huilen ,de meeste worden neergezet door onwete......begin......en beinvloeden daardoor mss anderen.
    MVG Galamus

  • #2
    Re: Challenge

    daarom ben ik als bekent...tegen comments in Challenge.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Challenge

      Hey juppekes

      Een beetje geduld we hebben nog 11 dagen

      En ik ben nog op om de winnende foto te maken
      Bootjes

      Comment


      • #4
        Re: Challenge

        Hey Mriya, go for it ik zit nog zonder inspiratie
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #5
          Re: Challenge

          Het lijkt me toch zo veel leuker, interessanter, leerrijker, spannender om zelf een onderwerp uit te voeren waar op gestemd werd, dan op iets te stemmen en enkel te kijken wat anderen er mee doen... zo ervaar ik het toch.



          Oorspronkelijk geplaatst door Selkie Bekijk bericht
          ik zit nog zonder inspiratie
          Voor zo'n 40 EUR haal je dat blijkbaar zonder problemen in huis ...

          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment


          • #6
            Re: Challenge

            Om geen nieuw topic te starten ,dus maar hier ;
            ik heb zonet met verbazing de laatste comments op de challenge gelezen veel welgemeende commentaren , helaas nog meer grote onzin commentaren , tenzij ik spoken zie is hier iemand serieus met ons voeten aan het spelen( 60 nietszeggende comments op 2 challenges tijd ),profiel comments buiten de challege ZERO,geplaatse foto's ZERO, challenge foto's ZERO , volgens eigen zeggen pilootne flauwe plezante zeker en vast .Ik vind het spijtig dat goedbedoelende mensen zoals BelLisa afhaken omdat ze niet langer tegen dat oeverloos gezwets kunnen.Ik vraag me trouwens ook af hoe een' mesthoop' bij Parfums zo veel aandacht krijgt ,en originele die binnen het thema passen soms helemaal niks


            Ps eerlijkheidshalve even vermelden dat persoon in kwestie reeds enkele keren meedeed met de challenge
            Last edited by Galamus; 16 april 2008, 11:56. Reden: Ps

            Comment


            • #7
              Re: Challenge

              Zoals Bouk al aanhaalde... geen comments op challenge en dan worden er punten gegeven aan de hand van de foto's die ze zien, zonder boe of ba. Is die dan in jou ogen mooi en goed ivm de challenge, dan geef je veel punten, voldoet hij niet aan de nodige critea, geef je weinig punten, zonder gezwets.

              Misschien moeten we hierover wel eens een topic openen...
              Nikon D300s met nog wat glas en attributen
              Foto Lucky

              Comment


              • #8
                Re: Challenge

                Commentaar moet kunnen in de challenge, maar zou pas mogen zichtbaar zijn als de challenge afgelopen is.
                Denk ook dat de commentaren nu de punten beinvloeden.
                Als de eerste commentaar niet goed is.....
                Zelf vind ik dat een tweede inzending niet hoeft, je plaatst je foto omdat je zelf vindt dat hij mooi is, iemand anders hoeft hem daarom niet mooi te vinden, smaken verschillen nu eenmaal en uw foto veranderen daarom ....neen
                Punten moet je geven op eigen gevoel en dat kan zowel positief als negatief zijn. Minder punten geven omdat er negatieve commentaar bij staat dat doe je niet.....
                Maw: ik ben voorstander van geen commentaar voor het einde van de challenge!
                Last edited by hendrika; 15 april 2008, 23:42.
                Groetjes Hendrika

                Comment


                • #9
                  Re: Challenge

                  Hey juppekes

                  Als ik punten geef in de challenge doe ik dat zonder te kijken naar de commentaar van de andere

                  Soms merk ik dan dat mijn punten niet altijd overeen komen met de commentaar van de anderen
                  Bootjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: Challenge

                    Hier zijn al wat discussie's over geweest. Ben ook een groot voorstander van geen comments, denk echt dat dit het puntengeven beinvloed. Zelf reageer ik dus ook niet in de challenge. En "probeer" punten te geven los van de gegeven comments. De persoon waar Galamus het over heeft irriteerd me dan ook al langer dan deze challenge van april...
                    Zoals Hendrika opperde; comments pas zichtbaar na de challenge zou ideaal zijn.
                    Maar heb begrepen dat er in de nabije toekomst geen veranderingen zullen komen.
                    Groetjes,Anita
                    Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
                    tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Challenge

                      Dit is de eerste keer sinds maanden, dat ik niet echt geïnteresseerd ben in de challenge. Deze lijkt me echt véél te saai! Ik snapte in eerste instantie al niet echt de keuze voor dit onderwerp en nu nog veel minder. .
                      Misschien komen er dan toch nog originele inzendingen, maar nu zijn ze alleszins dun gezaaid.


                      Grtz


                      Jotto
                      Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

                      Comment


                      • #12
                        Re: Challenge

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jotto Bekijk bericht
                        Dit is de eerste keer sinds maanden, dat ik niet echt geïnteresseerd ben in de challenge. Deze lijkt me echt véél te saai! Ik snapte in eerste instantie al niet echt de keuze voor dit onderwerp en nu nog veel minder. .
                        Misschien komen er dan toch nog originele inzendingen, maar nu zijn ze alleszins dun gezaaid.


                        Grtz


                        Jotto
                        had gister nog een reclame blaadje over dit onderwerp in handen, maar als je ziet wat er toch allemaal mogenlijk is met dit onderwerp, prachtig gewoon.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Challenge

                          klopt, maar zo evident is het niet...
                          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                          www.musicinframe.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Challenge

                            Met het thema kan ik leven al vind ik het moeilijk om origineel te zijn (heb trouwens nog niet meegedaan).
                            Bedankt Anita nu weet ik dat nog iemand mijn mening deelt ,dat de challenge voorlopig niet zal veranderen dat weten we al langer.
                            Ik zet zelf zelden een comment , maar ik kan jullie verzekeren dat mijn vingers jeuken in deze editie
                            Ik ruik persoonlijk liever ne frisse mesthoop dan een wandelend parfumflesje.;maar volgens mij drijft de maker de spot met mensen die hemel en aarde verzetten om binnen het thema iets origineels te posten ;hopelijk heeft hij /zij genoeg lef om hem ook te laten staan.
                            Aangezien ik géén -10 kan geven , geef ik noodgedwongen een 1 .

                            Comment


                            • #15
                              Re: Challenge

                              veel om te doen precies... en ik ben even gaan tellen: 14 van de 39 foto's zijn géén flesjes. Waaronder de mest uiteraard. En zoals ik al postte: ook met die flesjes kan je iets origineels doen, al is het wel moeilijker om je te onderscheiden (ik denk dan aan de auqua di gio met ijsblokjes bij).
                              En neen, dat is niet mijn inzending...
                              Heb zelf ook niet kunnen weerstaan aan de flesjesfoto's (zal er vanavond in nieuwe topic eens een paar posten, onder stillevens)...
                              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                              www.musicinframe.be

                              Comment

                              Working...
                              X