Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mod-wissel voor challenge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mod-wissel voor challenge

    Nestor heeft zijn taak als mod-challenge terug gegeven. Spooky heeft ze opnieuw aanvaard.
    Voor beiden : heel erg bedankt voor het engagement dat jullie toonden en nog zullen tonen voor BD.

    We wensen Nestor vandaag ook een gelukkige verjaardag.
    Hopelijk met minder stress, meer feest, en een overvloed van tijd om van je familie en je hobby te genieten.

  • #2
    Re: Mod-wissel voor challenge

    Ook mijn felicitaties aan de jarige.

    Laat het feest maar beginnen.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #3
      Re: Mod-wissel voor challenge

      @nestor : Jammer, maar ik respecteer je beslissing. Bedankt voor je inzet en het geleverde werk tijdens de voorbije maanden
      En misschien zien we je nog terug als deelnemer aan de challenge, tenzij natuurlijk alleen al het horen van het woord "challenge" nu allerlei allergie-verschijnselen bij je opwekt...
      Gelukkige verjaardag trouwens.

      @spooky : succes met je hernieuwde opdracht
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Re: Mod-wissel voor challenge

        Gelukkige verjaardag nestor , soms moeilijke mensen hé die Bders , zeker deze met hun hart op hun tong , het ga je verder goed en geniet van deze ;voor jou hopelijk fijne dag ,groetjes G.

        Welkom back Spooky , fijn dat je deze 'challenge ' weer aanvaardt, groetjes G.

        Comment


        • #5
          Re: Mod-wissel voor challenge

          @Nestor: Spijtig om dit te vernemen maar laat dit uw dag/jaar niet verzieken. Het is het niet waard.

          @Spooky: Terug welkom en hopelijk te combineren met jouw prive-situatie.

          Kleine randbemerking:
          We mogen niet vergeten dat de Mod's vrijwilligers zijn. Zonder hen was er geen Challenge.

          mvg
          Marc
          Last edited by MP61; 18 maart 2008, 16:41.
          Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
          M.v.g. Marc

          Comment


          • #6
            Re: Mod-wissel voor challenge

            Oorspronkelijk geplaatst door Galamus Bekijk bericht
            Gelukkige verjaardag nestor , soms moeilijke mensen hé die Bders , zeker deze met hun hart op hun tong , het ga je verder goed en geniet van deze ;voor jou hopelijk fijne dag ,groetjes G.

            Welkom back Spooky , fijn dat je deze 'challenge ' weer aanvaardt, groetjes G.
            Hoe kan ik het beter verwoorden... Ook van mijne kant de beste wensen en een mooie dag gewenst.
            En voor Spooky zou ik zeggen, "welcome back" en terug veel plezier
            Nikon D300s met nog wat glas en attributen
            Foto Lucky

            Comment


            • #7
              Re: Mod-wissel voor challenge

              Nestor,

              Ten eerste een gelukkige verjaardag!
              Ten tweede bedankt voor die fijne challenges die je voor ons opzette.
              Ik vond het alvast een prettige ervaring, door deze laatste challenges ben ik mijn grenzen in de fotografie gaan veruimen . Thx

              @Spooky veel succes gewenst!

              grtz


              Jotto
              Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

              Comment


              • #8
                Re: Mod-wissel voor challenge

                Nestor, laat het niet aan je TAART komen
                Van harte gefeliciteerd !!!
                En nog bedankt voor alles.
                Last edited by BelLisa; 18 maart 2008, 16:44.

                Comment


                • #9
                  Re: Mod-wissel voor challenge

                  @ Nestor, gelukkige verjaardag en bedankt voor je inzet de voorbije maanden, het gaat je goed !

                  @ Spooky, veel succes met de hervatting van je MOD-taak !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mod-wissel voor challenge

                    Bedankt allemaal. Ik ga nu een glaasje drinken op jullie gezondheid en ik wens jullie veel succes in de challenge.
                    Mvg
                    ES
                    BD0543BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mod-wissel voor challenge

                      Santé ,jij als mod gaf een totaal andere kijk op de challenge ook weer van geleerd

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mod-wissel voor challenge

                        Beter laat dan nooit , maar ik wil je bedanken voor je inzet voor challenge. En voor je verjaardag is het wel heel laat maar toch wens ik je nog fijne jaren toe.

                        Mvg. Lucie
                        Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je begaan hebt.

                        http://lucie-54.mijnalbums.nl/ en http://blog.seniorennet.be/lucie1952/

                        Comment

                        Working...
                        X