Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Challenge probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Challenge probleem

    Een challenge probleem.

    Ondanks het feit dat in de enquête maart duidelijk werd gestipuleerd dat :

    Zoals steeds kan je kiezen uit vijf mogelijkheden. Zonder beperkingen deze keer, dus volledig naar eigen interpretatie in te vullen. Je mag er meer dan een aanduiden.

    werden uiteraard foto's ingestuurd die niet echt konden en kunnen beschouwd worden als zijnde nachtfoto’s.

    Nestor vergat even bovenvermelde argumentatie en weigerde voor de Challenge Mar 08 alle foto’s op basis van het feit dat de foto's niet konden worden beschouwd als zijnde echte nachtfoto's

    De meesten waarvan de foto werd geweigerd, op bevenstaande argumentatie, aanvaarden zonder tegen verweer de weigering van hun foto.

    Een incident welke ik uit respect voor het privé karakter hier niet kan toelichten, besliste nestor zijn functie als Challenge Moderator neer te leggen.

    Omdat de Challenge nu eenmaal verder moet, laat ik bij deze weten dat zij waarvan hun foto werden geweigerd op basis van bovenstaande argumentatie opnieuw hun foto mogen en kunnen aanbieden voor validatie.

    Ik hoop alsnog dat nestor op zijn beslissing wil terug komen.

    Hou er wel rekening mee dat het inzenden van je deelnemende foto moet worden overgemaakt voor 24 Mar 08 om nog te kunnen worden gevalideerd.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Challenge probleem

    Oei, dat is minder nieuws.

    Ik kan me inbeelden dat het zeker geen makkelijke job is. En achter de schermen wordt er wellicht al eens een hartig woordje gewisseld en wordt er al eens op een teen getrapt. Maar de challenge zou eigenlijk fun moeten zijn voor iedereen, zowel voor deelnemers als moderators.

    Ik hoop dus ook dat nestor de handdoek nog niet in de ring gooit en nog eens de fluwelen en ijzeren handschoenen wil opnemen om zijn taak terug op te nemen !

    Succes !
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #3
      Re: Challenge probleem

      Ik stam voornamelijk uit het Nestor-tijdperk en ik hoop dat dit tijdperk nog lang blijft duren.
      Waarom ? : Ik ken Nestor als een zééér eerlijk man en die zijn beslissingen zeer goed overdenkt vooraleer over te gaan tot actie.
      In het verleden is al gebleken dat hij niet de strengste is maar de inzender meestal het voordeel van de twijfel geeft = > (kijk maar naar EVENWIJDIGE lijnen) en dan de stemmer laat beslissen.
      Het zou mij dus ten zeerste verbazen moest hij nu geen goede reden gahad hebben om bepaalde inzendingen te weerhouden. Tenslotte blijft een Challenge een challenge (uitdaging een opdracht tot een goed einde te brengen).

      ps : Van mij krijgen de foto's die deelnemen en weinig met de opdracht te maken hebben een vette 1.

      Grtz

      Jotto
      Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

      Comment


      • #4
        Re: Challenge probleem

        Het is jammer dat er om "P I E T L U T T I G H E D E N" incidenten ontstaan op een forum van een VZW "Vriendschap Zonder Weerga" die leiden tot deze resultaten.

        Ik had persoonlijk ook een foto (bij nacht) gemaakt, en naar mijn mening toepasselijk op het nachtgebeuren, echter wel niet buitenshuis gemaakt.
        Deze foto is niet gevalideerd geworden, maar wel een PM ontvangen met argumentatie en de motivatie waarom niet doorgelaten.
        Dat is nu éénmaal de beslissing van de verantwoordelijke moderator.

        Wat was de prijs voor deze Challenge ? zes maanden gratis tanken ? Of was het één kilo goud ?

        J A M M E R voor de betrokkenen, die er stress aan overhouden

        Ik stuur deze maand GEEN foto meer in.
        G E L U K K I G voor de mededingers, zij moeten mijn foto deze maand niet bekijken of beoordelen (meestal niet een nadeel hoor )

        Misschien moet het woord CHALLENGE
        (vertaald : uitdaging, tarting, aanroeping, wraking, in discussie brengen, aanspraak maken op, eisen, aanvechten, ...)
        aangepast worden naar iets dat positiever klinkt ?
        "Monthly Scored Anonymous Showcase"

        Gelukkig zijn we nog niet toegekomen aan de voetbal situaties waarbij ook de spelers als de scheidsrechter(s) hun hobby komen beoefenen.

        Nestor, kop op en hou je haaks ! ! & CU again ? Aan Spooky, keep it up and rolling.
        Last edited by hbervoets; 17 maart 2008, 23:27.
        Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

        Comment


        • #5
          Re: Challenge probleem

          Moderator-wissel: zie hier

          Comment

          Working...
          X