Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portret in Zwart-Wit, proficiat !!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Portret in Zwart-Wit, proficiat !!

Pendragon, proficiat met je zeer verdiende eerste plaats in de Challenge!!

Greetz,
    Peeke
    ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

Re: Portret in Zwart-Wit, proficiat !!

Gezien de sterke inzendingen voor deze Challenge mijn felicitaties aan alle deelnemers maar natuurlijk in het bijzonder aan pendragon, filipo en pete met hun behaalde podium plaats.

Het zijn stuk voor stuk kwaliteitsfoto's die zeker mogen gezien worden.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

Mag ik mij hierbij aansluiten ? Iemand had ergens gepost dat het met al die gezichten een saaie challenge zou worden maar als ik de top bekijk dan moet ik het daar grondig oneens mee zijn.....kwaliteit drijft boven !

Proficiat,
      Geert

Comment

Dit was een heel sterke challenge en heeft terecht 3 toppers op het podium gebracht. Proficiat aan Pendragon, een terechte winnaar
        Ook dankzij alle andere inzendingen is deze challenge zeker het bekijken en beoordelen waard geweest.
        BD0723BE

Comment

Ah, da's leuk. De allereerste keer dat ik iets win met een van mijn foto's.

De vraag is nu of ik met de belangrijke geldprijs die verbonden is aan deze challenge een nieuwe lens zal kopen of het gewoon schenk aan een goed doel.

Alle gekheid op een stokje. Net voor ik vertrok naar Afrika had ik gezien dat de challenge van april rond Z/W portret draaide. Ik heb deze foto dan ook bewust gemaakt i.f.v. de challenge. Het is een straatportret van een meisje. De contrasten komen door het feit dat ze onder een afdak stond en het wit van haar ogen opgelicht werd door onrechtstreeks zonlicht. Ze bleef me maar aanstaren met ogen die een verhaal vertellen. Toen ik haar de foto toonde op het display kreeg ik een warme glimlach als reactie.

Net zoals alle andere mensen die ik daar geportreteerd heb krijgt ze van mij deze foto op 20x30 formaat.

Iedereen bedankt voor de reacties, hier en in de challenge, en voor de quotaties. Ik vond het zeer leerrijk.
          Meer foto's op mijn website

Comment

Re: Portret in Zwart-Wit, Pendragon proficiat !!

Van harte proficiat pendragon, een mooie winnaar

Zelf ben ik ook supertevreden met mijn tweede plaats gezien de complete onervarenheid
            qua portretfotografie van ondergetekende en qua poseren van één van mijn collega's (waarvoor dank trouwens !).
            Voor ons was dit dus echt wel een challenge, een uitdaging in de echte zin van het woord !
            Bedankt ook aan al wie voor de foto gestemd heeft.
            Dit resultaat had ik nooit durven dromen bij de bekendmaking van het thema een maand geleden.

Foto is trouwens tijdens een middagpauze genomen in een van onze vergaderzalen
            met de zon als enige belichting...
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Leuke maar moeilijke Challenge, daarom mijn gelukwensen aan de winnaar(s)
              Vriendelijke groeten van Pyper
              (Ik maak elke dag de mooiste foto, ik krijg ze echter nooit uit mijn toestel)

Comment

Proficiat aan Pendragon,Filipo en Pete met hun podiumplaatsen!
                Ben zelf zeer tevreden omdat ik de 2 eerste mijn hoogste punten heb gegeven en dus toch al iets over fotografie begin te kennen
                Groetjes,Anita
                Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
                tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

Comment

Van Harte Pendragon, geweldige prestatie, het was voor mij wel meteen duidelijk dat je foto de beste was.

Ook van filipo mooi gedaan ik had jou ook meteen als 2e getipt.

Ook Pete proficiat , al had ik jou foto niet zo hoog geplaatst is het maar goed dat vele andere daar anders over gedacht hebben.

El Barto

Nil Volentibus Arduum

Comment

Proficiat aan Pendragon en volgende winnaars in deze moeilijke opdracht... op naar de volgende uitdaging.
                    nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8

Comment

proficiat aan de winnaars Groetjes G. ik mag als groentje ook niet klagen ;waarvoor dank

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Galamus Bekijk bericht
                        proficiat aan de winnaars Groetjes G. ik mag als groentje ook niet klagen ;waarvoor dank
                        Wel, ik heb toch mijn bedenkingen bij mijn eigen bijdrage.
                        Ik kreeg een paar zeer positieve reacties, zowel hier op het forum (challenge) als van mensen die ik ken. Niets dan lovende commentaren....

Als ik dan de punten zie die ik gekregen heb, dan is dat toch een heel ander verhaal.

Nu is dat op zich geen probleem, maar het is toch wel jammer dat de mensen die menen dat mijn foto een kleine score moet krijgen, zich onthouden van opbouwende commentaren.

Ik had juist van deze mensen graag de opmerkingen gekregen die er voor kunnen zorgen dat ik mijn foto's beter kan maken.

Greetz,
                        Peeke
                        ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peeke Bekijk bericht
                          Als ik dan de punten zie die ik gekregen heb, dan is dat toch een heel ander verhaal.
                          Ik ben toch eens speciaal naar je punten gaan kijken en je bent 18e op 82 geworden met een gemiddelde van 6.27. Daar zouden velen toch voor willen tekenen. Dat is eigenlijk zelfs een heel goede score.
                          6.5/10 is op school misschien net goed maar hier is dat zeer goed tot fantastisch. Dus staar je daar niet te veel op blind.
                          Trouwens het gemiddelde van alle 4561 ratings is 5.44, dat betekent dus dat er grosso modo 2280 ratings waren die lager waren dan 5.44 (dus 5 of minder)... dus zo gul zijn de stemmers niet.

Oorspronkelijk geplaatst door Peeke Bekijk bericht
                          Nu is dat op zich geen probleem, maar het is toch wel jammer dat de mensen die menen dat mijn foto een kleine score moet krijgen, zich onthouden van opbouwende commentaren.

Ik had juist van deze mensen graag de opmerkingen gekregen die er voor kunnen zorgen dat ik mijn foto's beter kan maken.
                          Daar heb je natuurlijk een punt.
                          Het becommentariëren van de challenge-foto's zowel positief als negatief gebeurt nog niet massaal, dat zou beter kunnen (ook van mezelf). Ik dacht zelfs dat dat hier vroeger ook al eens aan bod geweest is...
                          ik merk trouwens ook dat foto's die al een commentaar gekregen hebben, gemakkelijker bijkomende commentaar krijgen dan foto's die nog geen commentaar hebben ...
                          Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Proficiat, een verdiende eerste plaats, mijn favoriet.

Comment

Zeker een felicitatie aan Pendragon. Voor mij was dit portretje vanaf het moment dat ik 'm voor 't eerst zag al de ultieme TIEN!
                              Groets, Gerhard
                              Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

Working...
                              X