Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Al opgemerkt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Al opgemerkt

Hebben jullie het al opgemerkt dat in de openingspagina er een fout is geslopen.

In het kader BS Challenge Historie staat niet meer de foto van de echte winnaar maar wel de foto van de eerste inzending Challenge Foto's in Kikkerperspectief.

ga je verder kijken in de historie dan merk ik dat alle winnende foto's foutief zijn afgebeeld.

Zal even vragen aan Sven of aan Christiaan of het mogelijk is deze fout te herstellen.

Is niet echt eerlijk t.o.v. de winnaars.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Re: Al opgemerkt

Kreeg van Sven alvast een reactie met volgende melding:

gezien ik de database van de challenge gemigreerd heb van MSSQL 2000 naar versie 2005. Waarschijnlijk is er ergens een stored procedure niet goed overgezet.

Ik laat iets weten wanneer het opgelost is.
    Als ik het echt niet kan herstellen, dan zal ik eens bij Christian ten rade moeten gaan.

Dus even geduld en dit probleemje wordt wel opgelost. We hebben het volste vertrouwen in het kunnen van Sven en Christian.

Spookys Fotoweb

Comment

Probleem verholpen, zal wel iets te zien gehad hebben met een aantal wijzigingen in SQL 2005 tov SQL 2000.

Wanneer je nu naar een afgesloten challenge gaat zal de sorteervolgorde in eerste instantie nu ook altijd op basis van de gemiddelde rating zijn, dit kon vroeger ook de datum zijn als je eerst naar de actieve challenge had gekeken.
      Christian D.

Comment

Heel veel dank voor de oplossing van het probleem.
        Spookys Fotoweb

Comment

Als ik de foto's bekijk door op de thumbnails te klikken, kom ik vrijwel altijd op een andere foto uit...

XP2, IE7, maar daar ligt het vermoedelijk niet aan...

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

@ to ajuin,

Als ik de foto's bekijk door op de thumbnails te klikken, kom ik vrijwel altijd op een andere foto uit...

XP2, IE7, maar daar ligt het vermoedelijk niet aan...
            Mogelijke reden:

1. Als je niet ingelogt bent in de Challenge heb je dit voor.

2. Indien je wel in de Challenge ingelogt bent kan het ok zijn dat je eens je tijdelijke internet bestanden moet verwijderen.

Is altijd eens de moeite om dit na te zien. Ben wel niet zeker dat dit de juiste reden is. Maar bij mij lijkt alles goed naar behoren te werken.
            Spookys Fotoweb

Comment

Working...
            X