Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Challenge mei 07 - maak je keuze

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Challenge mei 07 - maak je keuze

De Challenge "Portret in zwart wit" is wat het inzenden betreft afgesloten.

Ik bracht dit thema met enige twijfel en voorzichtigheid hier aan in de vorige POLL. Voorzichtig omdat het niet zo eenvoudig was en is om in de Challenge een portret te brengen en toch te proberen de anonimiteit te bewaren. Anderzijds is het niet zo van zelfsprekend voor een amateur een goed portret te brengen. Wij beschikken meestal niet over goede modellen en/of studio’s. Velen zullen vermoedelijk ook net zoals ik een zekere schroom ondervinden als het gaat om het fotograferen van mensen. Toch mogen we hier terug spreken van een geslaagde Challenge met niet alleen vele inzendingen maar we vinden er zeker heel mooie pareltjes van portretten tussen. Daarom mijn dank aan alle deelnemers die het aandurfden de uitdaging aan te gaan. Jammer dat ik ook heel mooie en goede foto’s diende te weigeren wegens het niet conform zijn aan de voorschriften. Hopelijk laten zij waarvan de foto diende geweigerd te worden zich niet onthouden aan volgende deelnames.

We gaan terug in de week waar men in de lopende Challenge nog volop kan stemmen en zijn commentaren kan leveren.

De volgende POLL voor mei waar ik 5 thema’s aanbreng is er intussen.

Voor hen die zouden opteren voor de keuze opdracht “Rebusfoto” wil ik even toelichten wat ik onder deze uitdaging versta.

Bij deze keuze is het de bedoeling dat de inzender een foto overmaakt met titel.
    De titel is samengesteld uit minsten 2 woorden.
    De ingezonden foto moet dan een verduidelijking zijn van de titel.

Om het even duidelijk te maken :

Ik stuur een foto in met titel water – tanden = watertanden. Ik neem een foto bvb van een kunstgebit in een glas water. (Om de pret niet te bederven heb ik bij deze geen voorbeeld foto bijgevoegd).

Veel plezier in het maak uit één van de 5 mogelijkheden Uw keuze.
    53
    lege ruimten
    0%
    19
    Lente kriebels
    0%
    16
    Ochtend rituelen
    0%
    4
    Rebusfoto
    0%