Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Challenge maart 07 - maak je keuze

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Challenge maart 07 - maak je keuze

Ook de Challenge "Uitdrukkingen, gezegden" is wat het inzenden van de deelnemende foto's betreft thans afgesloten. Het was een toffe en boeiende Challenge waar de deelnemers zeker heel wat denkwerk moeten hebben ingestoken. Alvast mijn dank aan alle deelnemers die terug hun steentje hebben bijgedragen tot een geslaagde Challenge.

Ik vermoed dat velen het oorspronkelijk een niet zo'n eenvoudige Challenge zullen hebben gevonden omdat:

1. Men eerst een passende uitdrukking of gezegde moest vinden.
    2. Eenmaal men een gezegde wist te vinden moest men goed nadenken hoe kan men zoiets gaan uitbeelden.

Maar zoals ghrrm in het forum aanhaalde had je meteen te kampen met een derde probleem ik citeer ghrrm:
    Wel, toen ik de februari-opdracht zag, zat ik eerst ook met de handen in het haar (lap, een gezegde !), maar al gauw zag ik het licht (weer één !) en sindsdien is het dweilen met de kraan open....
    Nu zijn we terug aangekomen in de week waar men in de lopende Challenge nog volop kan stemmen en zijn commentaren kan leveren.

Intussen breng ik de volgende POLL aan waar de keuze kan gemaakt worden voor de komende Challenge Mar 07.

Het wordt ditmaal terug een Challenge van de herkansingen.

Ik wens iedereen alvast veel plezier in het maken van hun keuze.
    61
    Bomen
    0%
    10
    Foto's in kikker perspectief
    0%
    20
    Interieur
    0%
    3
    Onherkenbaar zelfportret
    0%