Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitdrukkingen en gezegden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Uitdrukkingen en gezegden

De eerste uitdaging voor 2007 ligt zonet achter ons. De Challenge Jan die heel veel bijval oogstte door zijn geweldige opkomst aan deelnemers.

Buiten mijn verwachting mochten we voor deze Challenge een grote verscheidenheid aan interpretatie bespeuren waardoor de Challenge tot op het laatste boeiend aangenaam bleef.

Voor de maand februari werd gekozen voor “Uitdrukkingen en gezegden”.

Voor mij alweer een Challenge die niet zo eenvoudig lijkt. Maar die mits wat denkwerk zeker moet bijdragen tot een Challenge met heel veel mogelijkheden wat betreft creativiteit, interpretatie en uitbeeldingskracht.

Ik kijk bijgevolg al met heel veel spanning uit naar de inzendingen.

Laat uit je inzending alvast maar blijken dat je heel veel plezier hebt beleefd aan jouw interpretatie.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Re: Uitdrukkingen en gezegden

Ik kan uit tijdsgebrek deze keer helaas niet meedoen, maar ik heb wel de inzendingen tot nu toe bekeken, en ik moet zeggen dat hetgeen tot nu toe gepost is, voor het merendeel erg sterk is.
    ______
    www.vue.photo

Comment

Jammer Simplephotography dat je aan deze Challenge niet kan deelnemen. Maar daar heb ik wel alle begrip voor. Maar het blijft alvast een genoegen te vernemen dat je ondanks de drukke periode welke je thans doormaakt de Challenge met heel veel interesse blijft volgen.

Inderdaad de reeds ingezonden foto’s getuigen van sterke en krachtige foto’s met een heel sterk educatief karakter.

We hopen in ieder geval je snel in de volgende Challenges te mogen verwelkomen met jouw deelname.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

Tof, dat is een onderwerp dat noopt tot creativiteit! . Ik ga proberen er wat mee te doen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
          Tof, dat is een onderwerp dat noopt tot creativiteit! .
          Inderdaad, deze keer vond ik de uitdaging ook groter én leuker dan andere Challenge-opdrachten. Méér van dat!

Mvg,

Comment

Wel, toen ik de februari-opdracht zag, zat ik eerst ook met de handen in het haar (lap, een gezegde !), maar al gauw zag ik het licht (weer één !) en sindsdien is het dweilen met de kraan open....

En dan mis ik er nog enkele...

Waar blijft de naald in de hooiberg vanwege de macro-lens-bezitters ?
            Waar blijft de druppel op de hete plaat ? (ééntje van james brown ?)
            De plaat poetsen kan ook nog, maar dan na die druppel
            Waar blijven de scheve schaats, de rotte appel en de lange arm ?

jaja, als je er één keer aan begint blijkt de overvloed de keuze nog moeilijk te maken ook

Geert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ghrrm Bekijk bericht

jaja, als je er één keer aan begint blijkt de overvloed de keuze nog moeilijk te maken ook

Geert
              Ik moet bekennen dat er hier ook fantasie te over is.
              Fantasie alleen zal niet volstaan, want er zijn al meerdere schitterende inzendingen binnen waar ik niet aan kan tippen.
              Och ja, deelnemen is belangrijker dan winnen. 't Was weer een leuke challenge.

Comment

Working...
              X