Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verwijderen en nieuwe deelname.....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verwijderen en nieuwe deelname.....

Ik doe nu een paar maandjes mee met dit leuke initiatief dat challenge heet. Wat mij op viel is dat sommige foto's verdwijnen en door een verbeterde versie terugkomen. Meestal gebeud dit na commentaar en suggesties voor verbetering. Ik vind dit best wel vreemd. Bij een "wedstrijd" lijkt mij meer voorhanden te liggen dat de regel geldt : Ingezonden is ingezonden en blijft ingezonden. Mensen die laat insturen hebben hierdoor een nadeel.

Mss ben ik alleen in dit standpunt maar ik wou het toch even kwijt.

Groeten Leon

Re: Verwijderen en nieuwe deelname.....

Het zijn nu eenmaal regels die hier toegelaten zijn.
    Indien je dit als een voordeel beschouwt, niet te lang wachten met inzenden, zou ik zeggen !

Comment

Re: Verwijderen en nieuwe deelname.....

De challenge is in die zin wel een wedstrijd dat de beste foto (volgens de stemmers) wint, maar... er zit in mijn ogen ook wel een leerelement aan vast. Het gaat erom wat jezelf een goede foto vindt, het commentaar van anderen moet daarin niets uitmaken. Dat kun je later wel gebruiken om jezelf te verbeteren, maar tijdens de challenge tja, dat is niet mijn manier van deelnemen aan wedstrijden (en reken maar dat ik ook heel vals kan spelen, alleen al omdat ik niet tegen mijn verlies kan ).

Maar in mijn ogen zegt zoiets meer over de inzender dan over de andere deelnemers. Het is toegestaan dus mag het, maar je kan ook wachten totdat je een betere foto maakt, dan direct een inzending te doen.
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

Comment

Working...
      X