Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jaarrangschikking Mar 06 - Gebroken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jaarrangschikking Mar 06 - Gebroken



    De jaarrangschikking kan nagezien worden op:

    http://users.belgacom.net/bn323345/

    Op het web waar de rangschikking te vinden is kunnen ook de beoordelingen dat Spooky gaf nagelezen worden.

    Stampers van harte gefeliciteerd met je prachtige maandoverwinning en lut gefeliciteerd met de eerste plaats in het jaarklassement.

    Ook mijn felicitaties aan de tweede en derde in de Challenge en aan de 4 die zich samen met lut weten te plaatsen in de Top 5


    Verder wens ik iedereen te bedanken die deelnam aan deze Challenge.

    De Top 5 Jaaarrangschikking Feb 2006

    1. lut
    2. Stampers
    3. MadMax
    4.GALLOSH
    5. Kartrix
    In 2006 hebben zich 31 deelnemers weten te klasseren in deze rangschikking

    De Top 5 Jaaarrangschikking Feb 2006

    1. MadMax
    2. GALLOSH
    3. Lut
    4. Stampers
    5. Rowe

    In 2006 hebben zich 21 deelnemers weten te klasseren in deze rangschikking


    De Top 5 Jaaarrangschikking Jan 2006

    1. MadMax
    2. Stampers
    3. filipo
    4. Fred T.


    5. svennie46
    In 2006 hebben zich 12 deelnemers weten te klasseren in deze rangschikking
    Last edited by spooky; 1 april 2006, 00:38.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Jaarrangschikking Mar 06 - Gebroken

    Spooky,

    Bedankt weer voor je uitgebreide comments bij alle foto's .
    Voor wat betreft je comment bij mijn foto:
    Ik ben er heel erg blij mee.
    Kleine uitleg: de kleuren heb ik onbewust zo gemaakt ...
    Voor wat betreft de crop : tot nu toe heb ik hoofdzakelijk een vierkante crop ingeleverd en aangezien er verder geen vierkante crops waren, heb ik dit bewust dit keer dan ook niet gedaan (misschien onterecht) met de gedachte van eventuele herkenbaarheid. Volgende keer heb ik daar gewoon maling aan .

    Groetjes Marion

    P.s. dat wil dus niet zeggen dat als er de volgende keer maar 1 vierkante crop is, deze per definitie van mij is

    Comment


    • #3
      Re: Jaarrangschikking Mar 06 - Gebroken

      @ to Xarder,

      In zulke zaken zoals croppen, of gebruik van eigen compo's zijn zaken dat je steeds naar eigen gevoel moet uitvoeren. Hiermee verbreek je niet echt de anonimiteit. Zo kon ik vroeger vaak de foto's van filipo herkennen omdat hij een eigen steil had ontwikkeld. Maar moet toegeven het gebeurde dat ik er toch soms naast zat of als toch nooit maar zeker was van de herkenbaarheid nadat de namen werden bekend gemaakt. Zou slechter zijn moest je telkens een bepaald logo in je foto opnemen. Want het is zoals je zegt de volgende keer dat er maar 1 vierkant crop wordt aageboden wil nog niet zeggen dat dit een foto van jouw is.

      Wat de kleuren betreft is het inderdaad zo als ik in mijn commentaar vermelde dat zoiets persoonlijke wmaak is. Dus zoiets blijft dan ook vaak een gok.

      Maar ik vond het een zware maar wel boeiende Challenge met heel veel deelnemers wat me uiteraard heel veel plezier deed.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment

      Working...
      X