Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jamonadap, proficiat ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Oei, ik ben dan de laatste tijd niet veel te "horen"op het forum wegens drukte, maar een mailtje van Luc (waarvoor dank) dwong me wel om HET forum aan te doen en gelet op deze topic te reageren!

    Dank aan een ieder voor haar/zijn felicitatie!

    Dit onderwerp leek mij vooral eerst niet iets voor mij tot klaarblijkelijk de geest de vrije hand kreeg! De moeilijkste opgave bleek dan ook het vinden van een in mijn ogen essentieel lego-stukje (gasflessen), ik wist dat mijn zoontje het had, maar ja in een grote ton met duizenden andere stukjes ). Het decor in elkaar "flansen" was verder een uitwerking van wat ik in mijn hoofd had. Nu ja ik vond het leuk zo weer eens wat te stoeien!

    Voor hen die geinteresseerd zijn hierbij het "decor"



    Jacki, getuigt van je eigen vrije onafhankelijke geest! Dat is precies wat ik waardeer! Bovendien je was vast niet de enige, zelfs ik niet. Wat betreft Maastricht; het zingt!

    Marc, je begrijpt dat ik jouw reply "vet" heb uitgeprint en aan de "budgethoudster" heb laten lezen!



    Jaja,
    Ik weet dat er aan de challenge een bepaald softwarepakket verbonden is. Ik weet niet of je een dergelijk pakket moeten betalen, maar wat mij betreft besparen jullie je dat geld. Anders zou ik het op prijs stellen dat het pakket gaat naar bijv. een onderwijsinstelling (voor nieuw aanstormend talent) of instantie waar men het ook heel goed zou kunnen gebruiken (jeugdwezen etc.). Nu ja wellicht dat we hierover nog even van gedachten kunnen wisselen.

    Groetjes,

    Jan


    BTW: dat ik op dit moment niet veel van me laat horen, wil niet zeggen dat ik BD helemaal niet aan doe; als ik even de tijd heb bekijk als een razende Roelant de diverse fora!
    Ik moet toch een beetje op de hoogte blijven hè!
    You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

    Comment


    • #17
      Proficiat Jan , met jou mooie table top opname, is knap gedaan

      Erik.D

      Comment


      • #18
        Proficiat Jan, en gezien de opbouw van de scene en de mooie foto is dat natuurlijk weeral 100% verdiend!

        Comment


        • #19
          Gefeliciteerd Jan!

          Je zult wel 'over the moon' zijn als winnaar van de november-challenge.. ;-)

          Ik had helaas niet op tijd mijn badges in huis (ik vergat telkens te betalen... ergo eigen schuld) om deel te nemen.. Maar aan het ideetje wat ik had wilde mevrouw BlackAdder sowieso al niet meewerken... Misschien kan ik haar overhalen voor de nieuwe challenge...

          Geniet van de eeuwige roem die slechts een maand duurt!

          gert
          Come on, don't be a bore: visit my photolog!BlackAdder's Finest Photographs

          Comment


          • #20
            Hoi Jan,

            Ook van mij gefeliciteerd met deze inzending,en wel met relatief een- voudige atributen.
            Je moet er maar opkomen en uitwerken prachtig gedaan.
            De belichting is goed gekozen,zo zou het kunnen zijn op de maan.
            En leuk om het decor te zien,ja dat kunnen wij hé
            Ik zelf was een paar dagen te laat en ook weinig tijd maar wel tussendoor de site afkijken er gebeuren veel mooie plaatjes

            mvg Ad

            Comment


            • #21
              Je had dat decor mooi in elkaar gestoken, proficiat met je overwinning
              Mvg Patrick Billen, alias Tommie
              www.wondermooi.be
              www.patrickbillen.be

              Comment


              • #22
                Dikke proficiat. Goed idée en knap gedaan.

                Comment


                • #23
                  Hé Jamonadap nen dikke proficiat en op naar de volgende challenge...
                  eMJeke
                  website

                  Comment


                  • #24
                    knappe making-of documentai euh.. foto
                    een terechte winnaar vind ik, heel origineel en knap uitgevoerd
                    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

                    Comment

                    Working...
                    X