Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lijnen van licht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Lijnen van licht

    Ja dit is zo JP er wordt soms te weinig in deze mogelijkheid gedacht bij de nicon gebruikers om de ruisonderdrikking in te schakelen. Juist omdat deze foto's zo mooi waren zonder de ruis wilde ik even aan alle Nikon D70 gebruikers even de aandacht op deze mogelijkheid trekken.

    De foto van de kerk toont nog steeds redelijk weinig ruis als je weet dat er hier een extra lange belichtingstijd van 25 sec werd gebruikt.

    Ik wil er ook wel even op wijzen dat de ruisonderdrukker bij Nikon niet werkt bij sluitertijden korter dan 1 sec.

    mypicture dat je de foto's verscherpt met de nikon editor is zeer goed. Want zelden heb je bij digitale foto's, foto's die meteen voldoen aan het gewenste resultaat. Meestal is bij mij de automatische kleurcorrectie ook aan te raden dan neem ik hiermee een soort waas weg en verhoogt het contrast tot een juiste verhouding.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #17
      Re: Lijnen van licht

      Oorspronkelijk geplaatst door mypicture
      is dat de achterkant van de kerk van Kortenberg, getrokken vanop de parking?

      Comment


      • #18
        Re: Lijnen van licht

        Oorspronkelijk geplaatst door Kerel
        is dat de achterkant van de kerk van Kortenberg, getrokken vanop de parking?
        Nee het is de kerk van Steenokkerzeel.
        Groetjes.
        lucv.be - instagram - facebook

        Comment

        Working...
        X