Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Was die andere foto niet beter voor inzending?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Was die andere foto niet beter voor inzending?

    Beste BD'ers,

    Velen onder ons zullen na het nemen van foto's voor de challenge wel twijfelen welke foto er ingezonden wordt. Misschien is het handig, nuttig en leerrijk moesten we hier ook nog eens onze persoonlijke zilveren en bronzen medaille laten zien aan de andere leden...

    Mijn zilveren medaille:




    Mijn bronzen medaille:



    Alle commentaar welkom.

    Ik meen dat deze topic best hier gehouden wordt onder de rubriek "challenge of the month"...
    Canon Eos 20D - Canon Lenzen EF-s 10-22m / EF-s 17-55 / L 28-300.
    En nog wat studiomateriaal en gerief voor sferische fotografie.

  • #2
    Re: Was die andere foto niet beter voor inzending?

    Ja zoals je zelf zegt deze 2 foto's staan hier inderdaad heel uitstekent geplaatst voor eventuele aanvullende besprekingen in de contex van Lijnen in het landschap.

    Alvast gefeliciteerd met je mooie foto dat je inzond voor deze Challenge.

    Met het behalen van de elfde plaats bewijs je toch geen onaardige foto te hebben ingezonden.

    Of je nu de goede foto voor de Challenge hebt overgemaakt zal vermoedelijk voor altijd een raadsel blijven, omdat je om dit te kunnen weten van eenieder die deze Challenge quoteerde voor deze foto's punten zou moeten krijgen.

    Al moet ik zeggen dat deze 2 foto's zeker geen onaardige foto's zijn.

    De ingezonden foto zal naar mijn gevoel eventueel wel bij enkele mensen wat puntjes verloren hebben omdat niet iedereen de duidelijke lijnen in het landschap kon waarnemen. Voor anderen zal de hemelse luchten dan niet echt erkent worden als zijnde het landschap. Maar dat zijn natuurlijk de persoonlijke interpretatie's van de mensen die je mogen en kunnen beoordelen.

    Anderen die dan liefhebbers zijn van ondergaande zonnen zullen je dan extra weten te hebben te beoordelen op de mooie zonnestralen die voor hen deel uitmaken van het landschap. Zo heb je gelukkig je voor- en tegenstanders.

    Maar om even terug te komen op de je zilveren en bronsen medaille foto's zou ik kiezen voor de je zilveren foto. Dit omdat je daar ook die mooie openscheurende luchten hebt die opzich al deel uitmaken van een belijnd landschap. Naast dit al mooie aspect van lijnen heb je dan een mooie strakke belijnde horizont die mooi afgezet wordt door een silhouet van bomen en enkele wazige pylonen.
    Last edited by spooky; 1 maart 2006, 12:10.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #3
      Re: Was die andere foto niet beter voor inzending?

      je zilveren medaille, knap eigenlijk zou ik voor deze gekozen hebben

      Comment


      • #4
        Re: Was die andere foto niet beter voor inzending?

        Nee ik niet. Van mij heb je dan ook een 7 gekregen voor de eerste
        Mag ik wel verklappen he
        Die was veel mooier dan deze 2.
        Maar smaken verschillen. Dat zie je wel.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment

        Working...
        X