Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Net de Challenge gemist!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Net de Challenge gemist!!

    hallokes,

    Kwou met deze foto meedoen aan de Challenge van deze maand, maar jammer genoeg door ziekte is hij er niet tijdig opgeraakt. De foto was vorige zaterdag gemaakt en hij moest binnen zijn voor den Dinsdag...
    Maarja, miss. volgende maand beter....

    Wat vinden jullie ervan???

    Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

  • #2
    Re: Net de Challenge gemist!!

    Een prachtige foto die heel zeker niet had mis staan in de Challenge van Feb 06 met als opdracht lijnen in het landschap.

    Hier zien we de lijnen van zowel spoor als van de electrische kabels in een centraal punt in de diepte verdwijnen.

    De zwart-wit versie leent zich hier uitstekend voor deze foto.

    Jammer dat het wolkendek niet mee wilde. Zoals het wolkendek nu is, is het een beetje uitgebeten. Een meer dramatisch wolkendek zou zeker hebben bijgedragen tot meerwaarde aan de foto.

    Hopelijk mogen we je in de volgende Challenge's op tijd begroeten zodat je foto's kunnen worden gevalideerd want je lijkt me toch een volwaerdige deelneem(st)er te zijn.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #3
      Re: Net de Challenge gemist!!

      Dank je voor reactie Spooky.
      Fijn te horen dat ze toch "goed" geweest zou zijn.

      Jammer maar idd wie weet volgende maand, als het me lukt, ben ik erbij....

      Groetjes,
      Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

      Comment


      • #4
        Re: Net de Challenge gemist!!

        Crossposting met fotodiscussie.

        Comment

        Working...
        X