Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jaarrangschikking Jan 06 - Contrasten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jaarrangschikking Jan 06 - Contrasten

    De jaarrangschikking kan nagezien worden op:

    http://users.belgacom.net/bn323345/

    Op het web waar de rangschikking te vinden is kunnen ook de beoordelingen dat Spooky gaf nagelezen worden.

    MadMax van harte gefeliciteerd met deze prachtige overwinning en je weet je alzo natuurlijk ook als eerste te plaatsen in de jaarrangschikking .

    Maar onze getrouwe Challenge speicalisten Stampers en Filipo nemen van begin onmiddellijk plaats op het erepodium om hun onderlinge strijd verder te bekampen. Ook voor hen mijn felicitaties.

    Verder wens ik iedereen te bedanken die deelnam aan deze Challenge.



    De Top 5 Jaaarrangschikking 2006

    1. MadMax
    2. Stampers
    3. filipo
    4. Fred T.




    5. svennie46
    In 2006 hebben zich 12 deelnemers weten te klasseren in deze rangschikking
    Last edited by spooky; 1 februari 2006, 09:42.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Jaarrangschikking Jan 06 - Contrasten

    MadMax, van harte gefeliciteerd.

    Gr kees
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

    Comment


    • #3
      Re: Jaarrangschikking Jan 06 - Contrasten

      een dikke proficiat madmax

      Comment


      • #4
        Re: Jaarrangschikking Jan 06 - Contrasten

        alé, en direct al 1ste plaats in de jaarrangschikking.
        proficiat!
        mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

        Comment


        • #5
          Re: Jaarrangschikking Jan 06 - Contrasten

          Ik ben nog steeds diep onder de indruk
          ANdere deelnemers ook van harte, maar het leuke vind ik het meedoen opzich. Erg leerzaam
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Jaarrangschikking Jan 06 - Contrasten

            proficiat madmax alsook stamper voor de tweede plaats en aan al de rest....
            ook zeker een proficiat voor de inzendingen.

            Ik zou zeggen op naar de volgende challenge
            Nikon D70 nikkor 18-70 mm
            , AF micro nikkor 60 mm , nikkon sb 600

            Comment


            • #7
              Re: Jaarrangschikking Jan 06 - Contrasten

              proficiat aan de winnaar, en ook aan mijn eigen, sta in de top 10 en dan nog wel de 10de.

              @spooky: je commentaar bij mijn foto is zoals ik deze in gedachten had,
              de botine laten aflopen om hem zo groter te laten worden tot in het oneindige, dat contrast om zo zwart wit te bekomen was ook de bedoeling,
              en die nieuwe schoen ja had ik zelf niet aan gedacht. (ik had er trouwens geen).

              Comment


              • #8
                Re: Jaarrangschikking Jan 06 - Contrasten

                Ook mijn filiciaties hoor nero. Als mijn commnetaar is zoals jij het voor ogen had dan betekent dit dat jou foto geslaagd is dat jouw boodschap goed is overgekomen. Dat is toch al heel veel waard.
                Spookys Fotoweb
                BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                Comment


                • #9
                  Re: Jaarrangschikking Jan 06 - Contrasten

                  Oorspronkelijk geplaatst door spooky
                  Ook mijn filiciaties hoor nero. Als mijn commnetaar is zoals jij het voor ogen had dan betekent dit dat jou foto geslaagd is dat jouw boodschap goed is overgekomen. Dat is toch al heel veel waard.
                  En lees zojuist jouw commentaar op mijn foto, die was heel kort maar exact wat ik bedoelde en zoals jambo schreef geen dankbaar onderwerp.
                  Ondanks de weinige punten vind ik dit wel een mooie foto maar denk dat ik in de toekomst wel moet leren rekening houden met het feit dat de foto in eerste instantie op een scherm te zien is en dat is niet bij iedereen gelijk afgesteld, zodat het zwarte te donker kan overkomen.
                  Bij een "gewone" z/w omzetting had ik niet datzelfde effect op het verlichte riet vandaar mijn keuze.
                  Linda

                  Comment


                  • #10
                    Re: Jaarrangschikking Jan 06 - Contrasten

                    Wat je zegt klopt linda16093. Het soort scherm speelt in feite een grote rol om je foto in al zijn waarden te beoordelen. Daar ik de foto's voor de Challenge beoordeelde met mijn gewoon scherm (Gewoon scherm minst gunstigste scherm) heb ik dit ook met jouw foto gedaan dit om iedereen met gelijke moddelen en op gelijke waarde te kunnen beoordelen.
                    Ben nu eens je foto gaan bekijken met mijn laptop. En daar komt jouw foto wel heel wat beter tot zijn recht.

                    Ik wil echter ook wel zeggen dat wanneer een foto soms tijdens een Challenge mindergoed wordt beoordeeld hij daarom niet altijd perse als slecht moet beshouwd worden. Want het kan zijn dat je op het onderwerp wat punten verliest omdat men ergens oordeeld dat andere foto's beter aan de opdracht beantwoorden.

                    En deze foto zou bvb een heel andere punten beoordeling kunnen halen had bvb de opdracht low key geweest. Ik zeg maar iets he. Nochtans low key is nu eenmaal een foto met extreme contrasten net zoals een Hey key foto.
                    Last edited by spooky; 3 februari 2006, 11:27.
                    Spookys Fotoweb
                    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                    Comment


                    • #11
                      Re: Jaarrangschikking Jan 06 - Contrasten

                      Bedankt spooky voor je uitleg op de beoordelingen . Je maakt er echt je werk van en dat verdient een pluim.
                      Ook proficiat aan Madmax, het was inderdaad een sterke foto

                      P.S. Spooky, 't is blijkbaar nog niet in orde met mijn nick Ik sta nog steeds onder Fred T gekend in de challenge. Maar ik ga dat eens met de admin bekijken.
                      Frederic
                      „You miss 100% of the shots you don‘t take…“ Wayne Gretzky

                      Comment


                      • #12
                        Re: Jaarrangschikking Jan 06 - Contrasten

                        Ja Sh@rky ik vind het ook spijtig dat je nick nog niet aangepast is naar je huidige nick. Lut is daar al eens mee bezig geweest. Zij dacht eerst de oplossing gevonden te hebben. Maar het probleem ligt hem dieper en is niet zo éénvoudig op te lossen. Het zou eerder softwarematig opgelost moeten worden naar het schijnt. Dit blijkt niet zo eenvoudig te zijn.



                        Maar het kan nooit geen kwaad zelf even met de Admins contact op te nemen. Hopelijk kunnen ze jou probleem oplossen.
                        Spookys Fotoweb
                        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                        Comment

                        Working...
                        X