Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Van mij ook een dikke proficiat. En nu vlug gaan slapen, de challenge blijft blijkbaar haperen. We zullen nu toch geen gebroken lijnen in het landschap meer kunnen trekken...
Canon Eos 20D - Canon Lenzen EF-s 10-22m / EF-s 17-55 / L 28-300.
En nog wat studiomateriaal en gerief voor sferische fotografie.
Mijn filicitaties dan maar aan MadMax met zijn prachtige foto vuur en water. Als dat geen contrast was zeg en zo mooi in beeld gebracht.
Ikzelf geraak weer niet meer op de challenge.
Maar daarom niet minder mijn gemeende filicitaties he Mad Max.
Jeetje.. ik sta helemaal paf. Ik heb daar zo veel mooie plaatjes gezien.
Heb ik dan niet voor niets de halve keuken in de fik gestoken? De rookmelder ging 4 keer af
Heeft me ook een aantal luciferdoosjes gekost.. maar jeetje.. Echt gaaf.
Dank je wel. Ben best wel een beetje trots.
Een welverdiende proficiat MadMax! Jou inzending stak er echt bovenuit.
Zelf ben ik al hééél tevreden met m'n vijfde plaats, maar de eerste, daar kan ik enkel van dromen.
Chapeau,
Svennie
eos 350d + kitlens - 50mm 1.8 I - canon 28-105 - sigma 70-300 DG Apo Macro Super II
Jullie allemaal heel erg bedankt voor de mooie complimentjes. Ik vond het heel leuk om mee te doen en er van te leren.
Mijn favoriete fotos waren die van Fred en Stampers. Zelf had ik nooit gedacht dat ik op no1 zou komen. Toch heb ik een aantal foto's goed bekeken en me vewonderd over de inventiviteit van diverse mensen. M.a.w, het eigen idee wat iedereen heeft over contrast. Echt leuk gevonden bij sommige foto's.
Van harte proficiat Madmax
Je inzet werd beloond en weer eens een nieuwe naam.
De uitslag was bijna even close als de uitslag van de poll maar hier was er toch een winnaar en heb je de geduchte concurrent stampers met een banddikte verslagen...
Verschillende nieuwe namen ook gezien in de uitslag. Blijven meedoen, zou ik zeggen
Comment