Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Challenge februari: maak je keuze

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Challenge februari: maak je keuze

    Ondanks de opdracht Lijnen in het landschap voor Feb 06 niet zo'n gemakkelijke opgave was ben ik heel verheugd dat er 41 deelnemers waren die hun foto's inzonden.

    Ik sta versteld met welke verscheidenheid van benadering, invalshoek, interpretatie men wist te geven aan deze opdracht. Er zitten juweeltjes bij opgebied van kleur, compositie en speciale invalshoeken die ons aangenaam leren hoe we een opdracht op eigen weize kunnen interpreteren en invullen.

    Nu maar rustig kijken naar de nog aanvullende beoordelingen en de waarderingen die in de loop van deze week nog kunnen uitgebracht worden.

    Mijn nieuwschierigheid en de spanning kan alleen maar naar het eind van de maand toenemen.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #32
      Re: Challenge februari: maak je keuze

      Nog een paar minuten

      Comment


      • #33
        Re: Challenge februari: maak je keuze

        Mja, wegens verschillende omstandigheden heb ik deze keer niet kunnen deelnemen aan de challenge wat ik erg jammer vind. Hehe

        Ik zat zelfs aan een dikke vrouw/man te denken met een pak yoghurt in haar hand... lekker lijnen in het landschap maar ja... in het Engels is line natuurlijk geen lijnen ... kun je het nog volgen ?
        Leek erg op mijn idee: Een vork met zo een lintmeter eromheen en een potje dieetkaas erbij en dat fotograferen in een landschap wat dan op de achtergrond ook nog eens lijnen bevatte. Zo ZOU ik dan twee vliegen in één klap hebben. Helaas heb ik dit ideetje niet kunnen uitvoeren waar ik echt wel spijt van heb. Hopelijk kan ik weer meedoen aan de volgende Challenge, want vind het wel gaaf zo een wedstrijdje

        Greetzzz Candytje

        Comment


        • #34
          Re: Challenge februari: maak je keuze

          @ to Candytje ligt de Challenge maart meer binnen jouw verwachtingen. Alvast veel succes en laat je foto voor maart volgende maand maar komen.
          Spookys Fotoweb
          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

          Comment


          • #35
            Re: Challenge februari: maak je keuze

            Januari: 2.82
            Februari 4.68
            => 2 punten gestegen
            Allez, ik ben op de goede weg

            Comment


            • #36
              Re: Challenge februari: maak je keuze

              Dat is de Challenge Hekje. Zo merk je dat je vorderingen maakt met je foto's. Het thema, onderwerp speelt ook wel altijd een belangrijke rol. Soms ligt het thema je niet en dan haal je wel eens een minder goed resultaat de andere maal ligt het thema je gewelkdig en maak je een goed resultaat. Maar in beide gevallen steek je als je oplettent bent steeds wel iets op. Je moet vooral ook kijken bij de nadere deelnemers hoe zij een onderwerp benaderen en dat oplossen. Op die manier steel je een beetje kennis met de ogen. Ook uit mislukkingen kan je heel vaak veel goede zaken leren.
              Spookys Fotoweb
              BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

              Comment

              Working...
              X