Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Het wordt Gebroken/Broken of het wordt Lijnen in hetlandschap/Line in landscape dat staat al vast.
Maar ik hou het nog even in beraad. Het wordt normaal met de openingspagina mee gegeven dus om middernacht wanneer de uitslag bekend wordt gemaakt zou het moeten verschijnen. Ik hoop nu met bang hart dat we niet hetzelfde probleem krijgen als met nieuwjaar dat de openingspagina niet wil openen.
De challenge is geopereerd en weer gezond bevonden. De volgende keer gaan we proberen nauwgezet op te volgen waar het al 2x verkeerd loopt. Dan gaan we ook zien of het een human error is of een machine error
Ik vind het trouwens wel een lastige. Want in hoeverre zijn lijnen, lijnen in het landschap. Gaat het om puur natuur, bruggen, hoogspanningsmasten of weet ik veel
Ik zat zelfs aan een dikke vrouw/man te denken met een pak yoghurt in haar hand... lekker lijnen in het landschap maar ja... in het Engels is line natuurlijk geen lijnen ... kun je het nog volgen ?
MadMax, ook daar had ik al aan gedacht, maar nog niet uitgevoerd.
't Is misschien niet wat anderen bedoelen, maar 't is dan toch 'lijnen in het landschap'.
Nu ga ik naar de gevangenis, misschien zie ik daar nog wat lijnen in een afgeschermd landschap. Als ik voor de einddatum terug ben , kan ik misschien toch nog iets posten. ( gevangenis: zie topic 'waarheen')
Is inderdaad een niet zo'n eenvoudige opgave deze maand. Maar denk dat je gewoon je ogen moet openhouden en je niet dwingen naar opgelegde idieeën.
Ja soms kan een afwijkende interpretatie wel eens leuk zijn en iemand voor schut zeggen. Wat zou je bvb denken van 2 of meerdere autobussen van de Lijn dat je fotografeert in een landschap.
Comment