Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Challenge februari: maak je keuze

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Challenge februari: maak je keuze

    Maak je keuze voor het onderwerp in onze poll aangaande de Challenge januari.

    Na een mooie Challenge Jan 06 zowel op het gebied van aantal deelnames, mooie commentaren en uiteraard de mooie inzendingen op het thema contrast hoop ik voor februari jullie een mooie keuze van onderwerpen te kunnen aanbieden.
    61
    Dromen/Dreams
    0%
    7
    Gebroken/Broken
    0%
    20
    Handen/Hands
    0%
    6
    Liefde/Love
    0%
    8
    Lijnen in het landschap/Line in landscape
    0%
    20

    The poll is expired.

    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Challenge februari: maak je keuze

    Er zit weer spanning in deze stemming. Voorlopig hebben we een nek aan nek gevecht tussen Lijnen in het lijnen in landschap/Line in landscape en Gebroken/Broken met een voorlopige lichte winst voor lijnen in landschap/Line in landscape.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #3
      Re: Challenge februari: maak je keuze

      Spooky, haal maar al een euro uit je portemonnee om te tossen wat het gaat worden.
      Om 19u40 is het 17-17 voor de twee meestgekozen thema's ...
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Re: Challenge februari: maak je keuze

        Ja wadde dat gaat er hier spannend aan toe. Maar er kan nog van alles gebeuren. Verleden maand waren er 79 die hun keuze via stemming uitbrachten.

        Nu zijn er nog maar 54 die stemden. Dus als een zelfde aantal mensen stemmen als verleden maand kan er nog van alles gebeuren gezien we dan nog 25 stemmenden mogen verwachten.

        Wel even zeggen dat binnen een goede 7u30 het stemmen afgesloten wordt.

        Dit omdat volgens de uitleg van Sven ik best op voorhand de Challenge aanmaak op voorhand zodat het probleem dat de challenge niet bereikbaar is, zoals we begin deze maand kenden, kan worden vermeden ik citeer Sven " Inderdaad, aanmaken voor het einde van de lopende maand. Dit mag zelfs enkele dagen voordien denk ik, als de data juist staan, dan mag dat in principe geen impact hebben om de lopende challenge."
        Dus hou er rekening mee dat deze POL op 31 Jan 06 om 00u01 wordt afgesloten. Dus als je wil stemmen doe het nu!!!!



        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #5
          Re: Challenge februari: maak je keuze

          ik zou niet weten waar ik op moet klikken en volgens mij is de pol nog open?

          Groet
          MadMax.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Challenge februari: maak je keuze

            Onderaan de grafiek staat "deze enquete is gesloten" ...
            Het is nu wachten op het resultaat van de toss om te weten wat het gaat worden
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment


            • #7
              Re: Challenge februari: maak je keuze

              De Pol is gesloten MadMax zoals filipo het uitlegt kan je de melding lezen onderaan de grafiek. Jammer MadMax dat je niet kon stemmen. Mischien had jou keuze me kunnen ontlasten van de moeilijke opgave de knoop van gelijke stand door te hakken.

              Filipo jij bent helderziend zeker je voorspelde een gelijke stand. Maar ik laat nog even de gezonde spanning.
              Spookys Fotoweb
              BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

              Comment


              • #8
                Re: Challenge februari: maak je keuze

                Wie wil er nu gebroken lijnen in landschappen fotograferen in de maand van St. Valentijn

                Comment


                • #9
                  Re: Challenge februari: maak je keuze

                  Oorspronkelijk geplaatst door spooky
                  De Pol is gesloten MadMax zoals filipo het uitlegt kan je de melding lezen onderaan de grafiek. Jammer MadMax dat je niet kon stemmen. Mischien had jou keuze me kunnen ontlasten van de moeilijke opgave de knoop van gelijke stand door te hakken.

                  Filipo jij bent helderziend zeker je voorspelde een gelijke stand. Maar ik laat nog even de gezonde spanning.
                  Ach.... STOM!!!... ik las 00.01 uur als 1 over twaalf vanacht (1 feb dus)hehehe.

                  Goed. Ik wacht in spanning af.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Challenge februari: maak je keuze

                    Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                    Wie wil er nu gebroken lijnen in landschappen fotograferen in de maand van St. Valentijn
                    Iemand met een gebroken hart na een spaakgelopen LAT-relatie die met de handen in het haar in een wei zit te dromen tussen de koeien ?


                    @spooky: was ik maar helderziend, dan zat ik allang met een paar euromillions op een onbewoond eiland
                    Ik heb redelijk wat geduld, dus ik kan gerust wachten tot morgen om het onderwerp te kennen ...
                    Mijn fotowebsite : www.filover.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Challenge februari: maak je keuze

                      Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                      Wie wil er nu gebroken lijnen in landschappen fotograferen in de maand van St. Valentijn
                      Dat zou nog een goede oplossing zijn voor de gelijke stand

                      Comment


                      • #12
                        Re: Challenge februari: maak je keuze

                        voor het eerst gestemd en meteen problemen , had ik het maar niet gedaan.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Challenge februari: maak je keuze

                          Blijven stemmen he bouk. Want als niemand zou stemmen dan heb ik ieder maand een probleem.
                          Spookys Fotoweb
                          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                          Comment


                          • #14
                            Re: Challenge februari: maak je keuze

                            Ik heb ook voor het eerst gestemd
                            anders had het te gemakkelijk geweest voor Spooky.

                            Nikon D70 nikkor 18-70 mm
                            , AF micro nikkor 60 mm , nikkon sb 600

                            Comment


                            • #15
                              Re: Challenge februari: maak je keuze

                              Dat is klappen se sorvats. Waarom het gemakkelijk maken als je het met een stemming moeilijk kan maken.

                              En ik hoop dan ook altijd wie deelnam aan de stemming dan ook deelneemt aan de Challenge. Dus de stemming in de POL kan soms een kleine barometer zijn hoe de Challenge zal verlopen.


                              Dus sorvats stemmen he en meedoen.
                              Spookys Fotoweb
                              BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                              Comment

                              Working...
                              X