Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lenzen uit Hong Kong

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Lenzen uit Hong Kong

    Mijn reactie is niet kwaad bedoeld ik zal geen geluk gehad hebben zeker mijn lens ligt trouwens nog steeds bij de douane leuk is wat andersgrtz glenn
    Canon 1 DMK2,Canon Eos 40D,Grip BG-E2,Canon 24-105L ,70-200f2.8 L USM,Speedlite 430 EX,CF-Extreme III 4GB ,IXUS 55,Lowepro computrekker AW,http://glennpottier.fotopic.net

    Comment


    • #32
      Re: Lenzen uit Hong Kong

      Als je dan toch iets goedkoper wilt gaan ( t zal minder zijn dan die 150€) en je vrij verkeer van goederen wil, probeer duitsland is. ben daar recent geweest met vrienden om geheugenkaartjes en dergelijke te kopen.

      zie wel dat de aanschaf de moeite loont om naar daar te rijden en dat je niet meer uitgeeft aan benzine... (handige manier om dat te omzeilen: gebruik een firmawagen met een tankkaart van t werk)
      * Nikon D50 * Nikkor AF D 50mm f/1.8 * Sigma 18 - 125 mm DC * Sigma 70 - 300 APO DG *
      See something you like? take a shot!

      Comment


      • #33
        Re: Lenzen uit Hong Kong

        Tja, met alle chinezen maar nie met den dezen

        Toch geef ik Glenn meer dan gelijk want als je ziet hoe veel de prijs kan schelen met België dan is het meer dan normaal dat we met z'n allen ergens anders kopen en dit dank zij het internet, eigenlijk hebben ze ons al die jaren ferm vast gehad met die Belgische prijzen
        Ik heb al m'n materiaal gekocht online in duitsland en Nederland en je mag rekenen op zo'n 30% goedkoper, ewel je moet een stomme..... zijn om nog zakens te doen op fotografisch gebied in belgië...

        Een positief is het resultaat van een negatief...

        Comment


        • #34
          Re: Lenzen uit Hong Kong

          Toch iemand die mij begrijpt,bedankt e Systje,
          Canon 1 DMK2,Canon Eos 40D,Grip BG-E2,Canon 24-105L ,70-200f2.8 L USM,Speedlite 430 EX,CF-Extreme III 4GB ,IXUS 55,Lowepro computrekker AW,http://glennpottier.fotopic.net

          Comment


          • #35
            Re: Lenzen uit Hong Kong

            Oorspronkelijk geplaatst door glenn pottier
            Toch iemand die mij begrijpt,bedankt e Systje,
            Ik begrijp je ook hoor, alleen moet je in het vervolg beter de regels van het spel lezen voordat je er aan begint of gewoon op de blaren zitten. Het voordeel van de EU is dat je nu al zonder problemen goedkoper in NL of D kan gaan winkelen, zonder risico's bij terugkomst. Het was ooit anders...
            Maar het is nu eenmaal zo dat je voor alles waar geld mee gemoeid is bij de kassa van Vadertje Staat moet passeren. En als je dit al erg vindt, verdiep je dan maar eens een beetje in het erfenisrecht. Je bent pas een dierbare verloren en wie klopt er weer aan de deur, jawel,...

            Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

            Comment


            • #36
              Re: Lenzen uit Hong Kong

              Ik kan er inderdaad ook spijtig genoeg van meespreken,ik ben een 3-tal maanden geleden mijn moeder verloren en wie klopt daar aan mijn deur papa staat heeft mijn moeder dan toch geen belastngen genoeg betaald op haar bezittingen??grtz Glenn
              Canon 1 DMK2,Canon Eos 40D,Grip BG-E2,Canon 24-105L ,70-200f2.8 L USM,Speedlite 430 EX,CF-Extreme III 4GB ,IXUS 55,Lowepro computrekker AW,http://glennpottier.fotopic.net

              Comment


              • #37
                Re: Lenzen uit Hong Kong

                Oorspronkelijk geplaatst door glenn pottier
                ...+alle fotoaparatuur vb Canon,Sigma enz zijn afkomstig uit hong kong enz waar denken jullie dat die winkels in Europa deze producten bestellen?? Over kortzichtigheid gesproken grtz Glenn
                ONZIN, moest dat waar zijn riskeren ze allemaal zware boetes wegens BTW fraude. Het prijsverschil zit NIET in de BTW maar wel in de winstmarge van de invoerder & de kost van een winkel & personeel. Internet verkopers moeten geen dure winkelpanden huren en nog duurdere winkelbedienden betalen. Daardoor zijn hun waren zoveel goedkoper.

                Comment


                • #38
                  Re: Lenzen uit Hong Kong

                  Dat klopt inderdaad en dat is ook het enigste verschil, maar de kwaliteit van de producten blijft hetzelfde,(gelukkig maar)
                  Canon 1 DMK2,Canon Eos 40D,Grip BG-E2,Canon 24-105L ,70-200f2.8 L USM,Speedlite 430 EX,CF-Extreme III 4GB ,IXUS 55,Lowepro computrekker AW,http://glennpottier.fotopic.net

                  Comment

                  Working...
                  X