Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

top 10 afdruk centrales

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: top 10 afdruk centrales

Oorspronkelijk geplaatst door drd
    Kent iemand (online) afdrukcentrales waar je expliciet kan opdracht geven om geen postprocessing meer te doen?
    Deze vraag stelde ik mezelf zojuist ook...
    Weet er iemand het antwoord??
    Nikon D70s en bijhorend speelgoed
    www.rocksolid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
      Fotolaboclub ... niet de goedkoopste maar steeds zeer tevreden over de kwaliteit.

Zowel voor analoge als digitale foto's ben ik er al jaren klant.

Voor mij telt niet vooral de prijs maar de kwaliteit !!!
      Idem hier. Zelden binnen de beloofde 3 á 4 dagen geleverd, eerder 5 á 7 dagen. Maar de kwaliteit ben ik zeer tevreden over.
      Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door drd
        Kent iemand (online) afdrukcentrales waar je expliciet kan opdracht geven om geen postprocessing meer te doen?

Groeten,
        David
        Ja, www.pixum.be Kun je aangeven dat de foto's al bewerkt zijn, zodat zij niks meer doen.
        Groetjes,
        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

het is inmiddels al een hele poos geleden dat ik nog iets heb laten afdrukken maar ik ben altijd zeer tevreden geweest over photoways

Comment

Ik ga naar deze site http://www.photex.nl/ en daar haal ik eerst een kleurprofiel vandaan die ik toevoeg bij mijn foto en dan stuur ik ze op,binnen een paar dagen heb ik ze in de bus met de rekening (hoef ik dus niet met credit kaart te werken)let wel deze zaak is niet een van de goedkoopste maar verlopig wel de beste die ik heb kunnen vinden,(en ik heb er aardig wat getest)

Groetjes NoName
            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
            www.langenacker.nl

Comment

Working...
            X