Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik werk niet echt met een centrale maar een semi-prof labo in centrum Leuven, Bert Verlinden.
Kan online via directe server van Fuji, een half dagje erna zijn je prints klaar, goeie kwaliteit dito service.
Heel tevreden van, zowel kleur, Z/W, 10*15 als posters. En via het aankopen van 'print credits' helemaal niet duur voor de kleine standaardformaten (zoals 10*15).
Ik liet vroeger al eens wat komen via colormailer.com. Zij hebben ook een progje etc. Toen ik echter een kijkje nam bij fastlab.be blijkt dat dit een service is van colormailer, maar de prijzen liggen wel helemaal anders (lager). Iemand een idee waar het verschil zit?
ik ontving een berichtje van ING dat je de 10/15 foto's bij foto.com nu aan 1 (één) cent per foto krijgt als je betaalt via ING home banking.
Heb het nog niet geprobeerd, maar ga het zeker eens proberen.
Kwaliteit van foto.com is goed voor de prijs (normaal 9 cent per foto), al is het uploaden nogal avontuurlijk. Bij grote hoeveelheden gaat het nogal eens fout.
Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld)Flickr
Ik heb laatst bij foto.com afdrukken besteld. Niet slecht, maar ik vond dat het er wat te dik oplag dat de foto's door een postprocessing engine gegaan waren. Bij vergelijking met origineel weliswaar, foto alleen viel wat minder op. Zo was er bijvoorbeeld textuur in de huidtinten verdwenen. Dit wordt in 't algemeen wel geapprecieerd denk ik, dan vinden de mensen dat ze wat beter op de foto staan
Kent iemand (online) afdrukcentrales waar je expliciet kan opdracht geven om geen postprocessing meer te doen?
Comment