Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's nemen in Koopcentrum Waasland

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto's nemen in Koopcentrum Waasland

Het verhaal is niet van mij, ik heb het even van dat forum geplukt omdat je het niet kan lezen als je niet geregistreerd bent. De persoon die dit meemaakte, heeft trouwens klacht ingediend.
    Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K_immy Bekijk bericht
      Het verhaal is niet van mij, ik heb het even van dat forum geplukt omdat je het niet kan lezen als je niet geregistreerd bent. De persoon die dit meemaakte, heeft trouwens klacht ingediend.
      Lijkt me logisch en als de politie niet wou "meewerken" zou er ook één naar comité P moeten gaan.

Comment

Of je er nu mag fotograferen of niet, veranderd niets aan het feit dat die persoon van het " managemant " niet het recht heeft om andermans gerief te beschadigen. Als hij je uit het winkelcentrum wil moet hij maar naar de politie bellen. Indien dit mij moest overkomen legde ik klacht neer tegen die gast.

grts,
        Geert
        www.photopower.be

Comment

Nu, in het Waasland Shopping Center zijn een paar elektrozaken gevestigd die
          fotografietoestellen en onderdelen aanbieden.
          Stel nu dat je daar een fototoestel wil aankopen en het eerst eens wil uitproberen net buiten de winkel, moet je dan eerst toestemming vragen aan het WSC management?

Of gaat de verkoper je meteen attent maken op een "fotografieverbod"
          en schakelt hij meteen het security personeel in?

Wat een weeral 'typisch Belgisch' zeer onlogische redenering!!
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Tja, wellicht zag WSC naar aanleiding van het bestaan van Al-Qdingske het nodig om maatregelen te treffen... tenslotte WSC... het hart van alle economie in die streek... stel dat daar een aanslag in formaat gebeurd.

Kon het even niet laten.

Comment

Diegene die mijn camera uit m'n handen zou komen meppen, zou toch een een serieus probleem hebben. Management of niet, ze moeten met hun fikken van een ander z'n spullen afblijven!
              Ik vraag me trouwens ook af wat ze doen met gsm's met 'camera' ...
              Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

Comment

Ik ken de fotograaf in kwestie, hij is persfotograaf.

Op het moment van dat incident stond er op de toegangsdeuren NIETS over een fotoverbod, 2 dagen later heeft men aan iedere deur een papier gehangen met de melding dat men geen fotos mag nemen.
                Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish
                een hoop sunbounce & strobist stuff

Comment

Working...
                X