De Pentax Corporation heeft besloten om per 1 april 2006 haar service desk in Breda te sluiten.
In de eerte plaats dramatisch voor de kleine 40 werknemers aldaar die dit net voor de kerst te horen gekregen hebben.
In de tweede plaats een slechte zaak voor alle Pentax gebruikers.
Sinds mijn allereerste ME ervaring ben ik Pentax blijven gebruiken. De fantastische service in Breda is daar mede de doorzaak van, kleine reparaties klaar terwijl u wacht, de grotere werden goed uitgevoerd. Als je sensor vol stof zat waren ze niet te beroerd ook dat even voor je te doen als je langs kwam.
Misschien komt een nieuw service desk wel dichter bij U in de buurt. maar schiet U daar wat mee op als U er niet zelf langs kunt gaan, geen reparaties klaar terwijl U wacht krijgt?
kijkt u eens op mijn http://www.pbase.com/jl2/profile
en op www.culinair.com
Wij rekenen op jullie support.
In de eerte plaats dramatisch voor de kleine 40 werknemers aldaar die dit net voor de kerst te horen gekregen hebben.
In de tweede plaats een slechte zaak voor alle Pentax gebruikers.
Sinds mijn allereerste ME ervaring ben ik Pentax blijven gebruiken. De fantastische service in Breda is daar mede de doorzaak van, kleine reparaties klaar terwijl u wacht, de grotere werden goed uitgevoerd. Als je sensor vol stof zat waren ze niet te beroerd ook dat even voor je te doen als je langs kwam.
Misschien komt een nieuw service desk wel dichter bij U in de buurt. maar schiet U daar wat mee op als U er niet zelf langs kunt gaan, geen reparaties klaar terwijl U wacht krijgt?
kijkt u eens op mijn http://www.pbase.com/jl2/profile
en op www.culinair.com
Wij rekenen op jullie support.
Comment