Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorstel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Voorstel

    Oorspronkelijk geplaatst door Mar©
    Wat is nu simpeler dan bieden op het forum ?
    Allez een voorbeeldje: ( )
    Jan: 100 euro
    Piet: 110 euro
    Jef: 120 euro
    Jan: ik pas
    Piet: 130 euro
    Jef: 140 euro
    Piet: ik pas
    De verkoop loopt nog 3 dagen.
    Niemand ?
    Verkocht aan Jef voor 140 euro !
    dit is inderdaad een idee .... maar wat als ik een goede vriend op het lijf loop en die zit niet op BD en heeft ook interesse om het product over te nemen, wat dan???
    ik wil als verkoper zelf ook wel kiezen aan wie ik verkoop.
    Op BD kan je informatief laten weten dat je iets verkoopt maar moet je daarom verkopen aan wie het hoogste bied??
    zulke regels kunnen er misschien voor zorgen dat BD'ers hun materiaal hier niet te koop gaan zetten.
    In elk geval voor mij persoonlijk wil ik hier op het topic geen regels die me zeggen hoe ik moet verkopen.
    Ik heb een vraagprijs of een richtprijs en wie me kan overtuigen om te verkopen kan overgaan tot verkoop.

    Comment


    • #17
      Re: Voorstel

      wel als dit de regeltjes worden dan ga ik hier zeker nooit iets aanbieden.

      het onderdeel te koop en gezocht zijn eigenlijk meer een zoekertjeskrant.

      volgens zulke regeltjes kan je je product nooit op 2 fora + een krant aanbieden.

      ik vind ook dat de verkoper alle rechten moet behouden om van de verkoop af te zien!

      je kan natuurlijk een gulden middenweg nemen: ipv PM sent zou je pm sent + bedrag kunnen posten.
      foto als spiegel of als venster?

      Comment


      • #18
        Re: Voorstel

        Oorspronkelijk geplaatst door Bjokke
        dit is inderdaad een idee .... maar wat als ik een goede vriend op het lijf loop en die zit niet op BD en heeft ook interesse om het product over te nemen, wat dan???
        ik wil als verkoper zelf ook wel kiezen aan wie ik verkoop.
        .

        Tja, dan zal het naar die goede vriend gaan. ( )Maar je kan er altijd de vermelding bijplaatsen: " Ik behoud me het recht, bla, bla..."
        Dan weet je als koper dat je je daaraan kan verwachten.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #19
          Re: Voorstel

          Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
          wel als dit de regeltjes worden dan ga ik hier zeker nooit iets aanbieden.
          Och zit ons hele leven niet vol met regeltjes ?

          1. Eet jij met je mond open ?
          2. Wandel jij in het midden van de rijbaan ?
          3. Groet jij je collega's niet 's ochtends ?
          4. Kleef jij de zegel van je snailmail niet rechtsbovenaan ?
          5. Vork links, mes rechts ?
          6. enz... enz...

          Regeltjes om regeltjes uitvinden is natuurlijk een beetje zinloos.

          Maar vele regels maken het intermenselijk verkeer toch een stuk makkelijker en duidelijker ?

          Tot slot: Ik prefereer ook aan te kopen op BD omdat het materiaal meestal van zeer goede kwaliteit is + perfect onderhouden. ( doe ik trouwens zelf ook )
          Last edited by Alfa Centauri; 11 december 2005, 11:53.
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #20
            Re: Voorstel

            Oorspronkelijk geplaatst door Mar©
            Och zit ons hele leven niet vol met regeltjes ?
            niets tegen regeltjes. maar als de regels van het spel me niet aanstaan dan speel ik het spel niet.

            stel dat ik iets verkoop dan beslis ik aan wie ik het wil verkopen. PM en e-mail systemen zijn "veiliger" voor een verkoop. je hebt een soort dieper gaande comunicatie.

            wat jij wil is een veilingonderdeel op BD. met de nodige regels én controlemiddelen. dus met weer extra werk en bijkomende miserie. wel ik heb het liever hoe het nu is, volkomen vrij en vrijblijvend.
            foto als spiegel of als venster?

            Comment

            Working...
            X