Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet leveren van bestelling corné vaniperen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Niet leveren van bestelling corné vaniperen

    Oorspronkelijk geplaatst door Eddysign
    Ik blijf het vreemd vinden dat er vaak een groot tekort is aan een bepaalde lens, zeker als het een groot merk zoals Canon betreft.
    Schaarste is een marketing taktiek maar ik vind het erg vervelend.
    Ik lees vaak in forums dat een bepaalde lens slecht verkrijgbaar is.
    Dat is niet zo'n gek gegeven... Lenzen worden niet continu gemaakt, er worden een aantal modellen naast elkaar gemaakt, maar zeker niet allemmaal tegelijk...
    Dan kun je dus idd. schaarste-periodes krijgen. Productie kan nu eenmaal niet zo snel omgezet worden...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #17
      Re: Niet leveren van bestelling corné vaniperen

      Oorspronkelijk geplaatst door CooMa
      Dat is niet zo'n gek gegeven... Lenzen worden niet continu gemaakt, er worden een aantal modellen naast elkaar gemaakt, maar zeker niet allemmaal tegelijk...
      Dan kun je dus idd. schaarste-periodes krijgen. Productie kan nu eenmaal niet zo snel omgezet worden...
      Hopelijk zijn ze nog bezig aan een serie 24-105 f4 L IS, want ik ben daar nog altijd op aan het wachten .
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #18
        Re: Niet leveren van bestelling corné vaniperen

        Ik heb alleen positieve ervaringen met Corné, snel - correct -goede communicatie - niet duur; gewoon perfect.

        Zeker een aanrader op bij hem uw aankopen te doen

        Comment


        • #19
          Re: Niet leveren van bestelling corné vaniperen

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
          Hopelijk zijn ze nog bezig aan een serie 24-105 f4 L IS, want ik ben daar nog altijd op aan het wachten .
          Ik hoop dat ze net een reeks 24-70 mm f/2.8 L USM gemaakt hebben want ik wacht er al op van 8 oktober !!!

          -Wim-
          Canon 5D + BG-E4 + E1 + 12-24 mm f/4,5-5,6 + 24-70mm f/2.8L + 70-200mm f/2.8L IS + 2x II

          Comment


          • #20
            Re: Niet leveren van bestelling corné vaniperen

            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
            Hopelijk zijn ze nog bezig aan een serie 24-105 f4 L IS, want ik ben daar nog altijd op aan het wachten .
            Die zijn terug beschikbaar. Misschien niet overal maar ze zijn er ...
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #21
              Re: Niet leveren van bestelling corné vaniperen

              Oorspronkelijk geplaatst door -Wim-
              Ik hoop dat ze net een reeks 24-70 mm f/2.8 L USM gemaakt hebben want ik wacht er al op van 8 oktober !!!

              -Wim-
              Dan zoek je niet goed genoeg ... er zijn plaatsen waar die op stock zijn ...
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #22
                Re: Niet leveren van bestelling corné vaniperen

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
                Dan zoek je niet goed genoeg ... er zijn plaatsen waar die op stock zijn ...
                Ik neem aan dat de mensen hierboven hun bestelling al bij Corne gedaan hebben. Dan heeft zoeken weinig zin en moet je wachten tot het afkomt, toch?

                Comment


                • #23
                  Re: Niet leveren van bestelling corné vaniperen

                  Wellicht dat de topic titel aangepast kan worden, want ik zie hier mensen posten die al lang op hun spullen wachten, maar deze produkten niet bij mij besteld hebben. Hierdoor ontstaat de (onterechte) indruk dat al deze posters bij mij aan het wachten zijn..... (bijv. de 24-70 is gewoon uit voorraad leverbaar).
                  Last edited by cvaniperen; 1 december 2005, 16:03.
                  Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

                  Comment


                  • #24
                    Re: Niet leveren van bestelling corné vaniperen

                    Ik heb mijn 80-200 en een lenskap besteld en Corné heeft me gecontacteerd om te zeggen dat beiden niet op voorraad waren. Een paar dagen later terug een mail gekregen van Corné met de vraag of hij mijn lens reeds mocht toesturen omdat de lenskap nog niet binnen was. Nu is de lens reeds keurig afgeleverd en wacht ik nog op de lenskap. Corné spaart géén moeite en verzendingskosten, dat is mijn ervaring. Ik heb mijn winkel voor verdere aankopen gevonden

                    Ik vind ook dat de topic titel niet echt terecht is
                    www.fotofolio.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: Niet leveren van bestelling corné vaniperen

                      Oorspronkelijk geplaatst door cvaniperen
                      Wellicht dat de topic titel aangepast kan worden, want ik zie hier mensen posten die al lang op hun spullen wachten, maar deze produkten niet bij besteld hebben. Hierdoor ontstaat de (onterechte) indruk dat al deze posters bij mij aan het wachten zijn..... (bijv. de 24-70 is gewoon uit voorraad leverbaar).
                      Terechte opmerking! Jou treft geen blaam!

                      Comment


                      • #26
                        Re: Niet leveren van bestelling corné vaniperen

                        Eerlijk gezegd is de titel zelfs een contradictie . . . .als er iemand is die je correct op de hoogte houdt, is het wel Corné.
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #27
                          Re: Niet leveren van bestelling corné vaniperen

                          Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
                          Terechte opmerking! Jou treft geen blaam!

                          Volledig mee eens.

                          Correcte man met een correcte instelling.

                          Plezierig om met hem te handelen.

                          Hij krijgt al mijn aankopen van groot tot klein. Hij heeft wel één slechte eigenschap en dat is dat hij altijd het geld aanneemt.


                          Toffe kerel
                          Groetjes
                          ----JO

                          Comment


                          • #28
                            Magweg

                            Deze reactie is niet meer van toepassing, de batterij is aangekomen. Eerlijk is eerlijk.
                            Last edited by aquila; 12 december 2005, 18:01.
                            La lune rouge

                            Comment

                            Working...
                            X