Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografenkaart?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Fotografenkaart?

    Oorspronkelijk geplaatst door DEAN
    Je hoeft niet lid te zijn van een fotoclub. Je kan gewoon je lidgeld betalen daarvoor krijg je dan een lidkaart en ook een abonnement op een boekje 'Beeld Express' dat vijf maal per jaar uitkomt.
    Als je nu je lidgeld betaald krijg je die kaart ongeveer eind januari 2006.
    Beeldexpress ontvang ik wel

    Comment


    • #17
      Re: Fotografenkaart?

      Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
      Stel je nu niet teveel voor van zo'n kaart van de fotobond, er gaan echt geen deuren voor je open die normaal gesloten blijven.
      Het is géén perskaart hoor.
      Klopt en verlang ik ook niet, maar op sommige plaatsen (Viersel reeds aangehaald en nog een keer op de Sterfeesten in Sint-Niklaas met het vuurwerk) kon/mocht ik toch op een plaatsje gaan staan wat normaal enkel voorzien was voor de "professionals" op vertoon van het VFF-kaartje.

      Nu, er is blijkbaar wel enige reactie op geweest, ik ga op m'n gemakske eens alle links doorneuzen.
      Aan allen bedankt voor de info.
      Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

      Comment


      • #18
        Re: Fotografenkaart?

        Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
        Ik heb dat gedaan, lidgeld betaald maar nooit een lidkaart ontvangen???
        Linda
        En linda ondertussen al uw lidkaart ontvangen ???
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #19
          Re: Fotografenkaart?

          Maak er gewoon zelf eentje. Wat gedacht van dit exemplaar.

          Kleef er je foto op een indrukwekkende stempels van BD en u kunt aan de slag.

          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

          Comment


          • #20
            Re: Fotografenkaart?

            Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
            Maak er gewoon zelf eentje. Wat gedacht van dit exemplaar.

            Kleef er je foto op een indrukwekkende stempels van BD en u kunt aan de slag.

            Dat is geen lidkaart van het CVB maar een klantenkaart van sdcard.be
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • #21
              Re: Fotografenkaart?

              Is zo'n vestje met "press" of "photo" (zoals onzen Bjokke bvb hier draagt) erop niet genoeg om overal vrije baan te krijgen? Dat moet toch gemakkelijk te (laten) maken zijn

              Comment


              • #22
                Re: Fotografenkaart?

                heb van de week mijn kaart van CVB ontvangen
                eind januari zijn alle kaarten verstuurd had men mij gemailt voor 2006
                thnkx/EOS 600D 18/55 lens EF 90/300

                Comment


                • #23
                  Re: Fotografenkaart?

                  Mijn persoonlijke mening?!

                  Goei fotografen hebben geen kaart nodig.

                  Zij gebruiken hun verbeelding, hebben eigen iniciatief, lef en zijn creatief.

                  Dan heb je meer aan.


                  Als je dan toch perse zo een kaart wil hebben, doe dan al het wettelijk noodzakelijke om aan die voorwaarden te voldoen.
                  Maar-dat-is-idd-niet-simpel...

                  Comment


                  • #24
                    Re: Fotografenkaart?

                    Oorspronkelijk geplaatst door zunoel
                    En linda ondertussen al uw lidkaart ontvangen ???
                    Ik had lidgeld betaald voor 2005, neen de kaart heb ik nooit ontvangen en voor de 2006 heb ik dus niet meer betaald

                    Comment


                    • #25
                      Re: Fotografenkaart?

                      De kaart van CVB krijg ik binnenkort ook, omdat ik ondertussen lid geworden ben van de fotoclub van Rijkevorsel.

                      En dan heb ik natuurlijk ook nog de BD-lidkaart .
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #26
                        Re: Fotografenkaart?

                        Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                        Mijn persoonlijke mening?!

                        Goei fotografen hebben geen kaart nodig.

                        Zij gebruiken hun verbeelding, hebben eigen iniciatief, lef en zijn creatief.

                        Dan heb je meer aan.


                        Als je dan toch perse zo een kaart wil hebben, doe dan al het wettelijk noodzakelijke om aan die voorwaarden te voldoen.
                        Maar-dat-is-idd-niet-simpel...
                        Het gaat hier om het feit dat wanneer je je inschrijft bij een gerenomeerde organisatie, je lidgeld betaald, je toch mag verwachten dat ze je lidkaart opsturen.

                        Btw moet je je lidkaart niet tonen als je materiaal wilt ontlenen ???
                        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                        Comment


                        • #27
                          Re: Fotografenkaart?

                          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel
                          Het gaat hier om het feit dat wanneer je je inschrijft bij een gerenomeerde organisatie, je lidgeld betaald, je toch mag verwachten dat ze je lidkaart opsturen.

                          Btw moet je je lidkaart niet tonen als je materiaal wilt ontlenen ???
                          Zunoel, misschien de openingspost nog even goed lezen:
                          ....Ik ben toen dankzij die kaart op verschillende sportmanifestaties (bvb: race in Viersel op de tijdelijke 'brug' kunnen gaan shooten) in de "pers"-area geraakt.
                          Nu komt de vraag dus:

                          Bestaat deze kaart nog steeds of is dat iets van lang vervlogen tijden?
                          Het gaat hier wel degelijk om met die kaart toegang te krijgen tot plaatsen die voor de "gewone" fotograaf niet toegankelijk zijn. Je hoeft dus niet neerbuigend te doen om iemands mening daarover

                          Comment


                          • #28
                            Re: Fotografenkaart?

                            ---
                            laat maar
                            Was trouwens niet neerbuigend bedoeld.
                            Ik stelde alleen de vraag of Linda ondertussen haar kaart had ontvangen.
                            De discusie over de toegangen is nog van vorig jaar (check postdatum).
                            In had mijn vraag misschien beter via PM gesteld
                            Last edited by zunoel; 11 februari 2006, 07:33.
                            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                            Comment

                            Working...
                            X