Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon haalt mogelijk defecte batterijen uit dehandel en vervangt ze gratis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon haalt mogelijk defecte batterijen uit dehandel en vervangt ze gratis

Oorspronkelijk geplaatst door SteveC
    Batterij is vandaag toegekomen
    Steve
    Dan heeft jouw postzegel toch enig effect gehad, want je bent sneller bediend.

Mijn batterij is er nog niet, maar gisteren wel E-mail gekregen van Nikon dat ze onderweg is. Bovendien veel nadruk op het feit dat de batterij die ik ga krijgen van een beter type is (waarschijnlijk EN-EL3a met 1500 i.p.v. 1400 mAh) en dat ze toch o zo dankbaar zijn dat ik vertrouwen blijf hebben in de Nikon producten ...

Gr's, Wim
    Fujifilm X-H1 met (te) veel lenzen
    Fujifilm X100V

Comment

En vandaag zat ze dan eindelijk in de bus. Een EN-EL3e (zoals in de D200). Voor al die moeite krijgen we toch een beetje extra batterijcapaciteit in de plaats.

Gr's, Wim
      Fujifilm X-H1 met (te) veel lenzen
      Fujifilm X100V

Comment

Net mijn D70 uit reparatie teruggekregen van TopFoto. Met een verdachte batterij! Spijtig dat men dat bij Nikon niet onmiddellijk opmerkt. Nu zit ik nog eens x aantal dagen/weken zonder werkende camera.
        Nikon D90

Comment

Working...
        X