Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon haalt mogelijk defecte batterijen uit dehandel en vervangt ze gratis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon haalt mogelijk defecte batterijen uit dehandel en vervangt ze gratis

Ja inderdaad ze hebben al een tekstaanpassing gemaakt en een speciaal telefoonnummer voorzien. Telefonisch heb ik nog geen contact kunnen krijgen. Is uiteraard constant bezet.

De online registratiepagina waarover in de diverse berichten over wordt gesproken is op dit moment tot onze spijt nog niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak. Wij verwachten dat de online registratie op zeer korte termijn beschikbaar zal zijn. Indien u op de hoogte gebracht wilt worden wanneer deze service beschikbaar is, klikt u op de knop "Stuur mij een e-mail als dit antwoord is bijgewerkt" onderaan deze pagina.

U kunt ons desgewenst bellen op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 op een van de volgende nummers.

Nederland: 020 654 5256
    Belgie: 0263 940 22
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

Als die lijn zolang bezet is, betekent dit dat er een massa "gedupeerden" zijn. Dit geeft ons al meteen een idee hoelang we zullen kunnen wachten op onze nieuwe batterij ...

Waarom sturen ze ons niet eerst een nieuwe batterij, waarna wij de oude batterij terugsturen ? (en ja, ik ken het antwoord wel ...).

Gr's, Wim
      Fujifilm X-H1 met (te) veel lenzen
      Fujifilm X100V

Comment

gewoon afwachten, in december zal het allemaal vlotter gaan, tenslotte zijn er maar een 5-tal batterijen met defecten vastgesteld en is deze maatregel enkel uit voorzorg.

En de voorzorg die ik ga nemen is bij het opladen van de batterij eens voelen of ze niet oververhit in afwachting dat de storm geluwd is zodat ik geen weken zonder batterij zit.

Comment

On-line registratie op www.europe-nikon.com/support is sedert vandaag in orde. Heb het daarnet zelf uitgevoerd.

Gaat heel eenvoudig: je moet geregistreerd zijn (maar dat wisten we al) en dan voeg je de batterij en het serienummer(tje) toe aan je account. Meer is het niet. De rest zou dan automatisch moeten volgen. Ben benieuwd ...

Gr's, Wim.
          Fujifilm X100V

Comment

Ik heb woensdag de gewatteerde omslag aangekregen waarmee ik mijn batterij (zonder kosten) naar Nikon in Ierland kan sturen. Dat zag er allemaal goed in orde uit en ik heb gisteren mijn batterij op de post gedaan. Ik verwacht dus binnen een 5 tal dagen een nieuwe batterij in mijn brievenbus.

Ondertussen heeft mijn plaatselijke fotohandelaar mij een batterij uitgeleend, dus ik kan blijven fotograferen.
            Wat een service!
            't Is toch een voordeel wanneer je je materiaal in België koopt (aan redelijke prijzen weliswaar).

Gr's, Wim
            Fujifilm X100V

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wivo
              Ik heb woensdag de gewatteerde omslag aangekregen waarmee ik mijn batterij (zonder kosten) naar Nikon in Ierland kan sturen. Dat zag er allemaal goed in orde uit en ik heb gisteren mijn batterij op de post gedaan. Ik verwacht dus binnen een 5 tal dagen een nieuwe batterij in mijn brievenbus.
              Ik hoop dat je die in de post bent gaan afgeven en niet zomaar in de bus hebt gestoken.
              Ik heb vandaag mijn omslag op de post gedaan en voor alle zekerheid effe navraag gedaan of dit wel echt "zonder kosten" was en dit bleek zo niet te zijn.
              Die port betaald werkt blijkbaar alleen in land van herkomst, dus niet Belgie
              Heb 2.10 Eurokes betaald voor ne air mail prior. Heb ook gevraagd wanneer dat die omslag daar ging zijn en dat was ten vroegste woensdag, dus binnen 5 dagen zal mijn battery hier zeker nog niet terug zijn
              Steve
              Nikon D70 + 18-70 kitlens + Sigma 70 - 300 AF APO Macro super II + SB600 + Lowepro Mini Trekker AW + Lowepro Nova 4 AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SteveC
                Ik heb vandaag mijn omslag op de post gedaan en voor alle zekerheid effe navraag gedaan of dit wel echt "zonder kosten" was en dit bleek zo niet te zijn.
                Eigenaardig. Volgens onze postbeamte was dit OK . Ik heb er voor alle zekerheid goed mijn adres als afzender opgezet, dus als de post er alsnog over zou struikelen, zal ik het pakketje wel terug in mijn bus vinden.

Gelukkig heb ik die batterij van mijn fotohandelaar in bruikleen.

Gr's, Wim
                Fujifilm X100V

Comment

Heeft er iemand ondertussen al een nieuwe batterij ontvangen?
                  Ik heb vanmorgen de gefrankeerde omslag in de bus gehad,
                  en ben benieuwd of de levertijd van de nieuwe batterijen eerder kort of lang is...?
                  De periode nu valt eigenlijk slecht vanwege een geplande reis en de eindejaarsdagen, dus ik denk dat ik wacht met het opsturen tot nadien.
                  En in afwachting de oplader niet zonder toezicht laten opladen hee...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Knips
                    Heeft er iemand ondertussen al een nieuwe batterij ontvangen?
                    Ik heb vanmorgen de gefrankeerde omslag in de bus gehad,
                    en ben benieuwd of de levertijd van de nieuwe batterijen eerder kort of lang is...?
                    De periode nu valt eigenlijk slecht vanwege een geplande reis en de eindejaarsdagen, dus ik denk dat ik wacht met het opsturen tot nadien.
                    En in afwachting de oplader niet zonder toezicht laten opladen hee...
                    Zou ik ook doen, wachten tot na de reis, de kans dat er effectief iets gebeurd is héééél klein.
                    Heb ook mijn omslag ontvangen deze morgen maar reken toch minstens 2 weken vooraleer ik mijn nieuw batterijtje zal zien.

Comment

Re: Nikon haalt mogelijk defecte batterijen uit de handel en vervangt ze gratis

Ik heb vandaag mijn enveloppe ontvangen en heb er mijn batterij ingedaan.

Op de enveloppe staat "no stamp required", dus gaat deze zo de post op.
                      www.corradomac.be

Comment

Ik ben gisteren op het postkantoor gaan vragen of er extra kosten verbonden waren met het opsturen van de enveloppe.
                        Volgens hen was het niet nodig iets extra te betalen en kon de enveloppe zo in de brievenbus.

Groeten,
                        Rudy
                        Nikon D70, Nikkor AF 18-200mm VR, Nikkor AF 50mm f1.8, SB600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ginkgo
                          Ik ben gisteren op het postkantoor gaan vragen of er extra kosten verbonden waren met het opsturen van de enveloppe.
                          Volgens hen was het niet nodig iets extra te betalen en kon de enveloppe zo in de brievenbus.
                          Dat lijkt me duidelijk als er 'no stamp required' op staat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas
                            Dat lijkt me duidelijk als er 'no stamp required' op staat.
                            Ga dat dan maar eens vragen in de post op de groenplaats in antwerpen op ne zaterdag.
                            Had misschien pech dat de post beamte een zware vrijdag avond had
                            Steve
                            Nikon D70 + 18-70 kitlens + Sigma 70 - 300 AF APO Macro super II + SB600 + Lowepro Mini Trekker AW + Lowepro Nova 4 AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SteveC
                              Ga dat dan maar eens vragen in de post op de groenplaats in antwerpen op ne zaterdag.
                              Had misschien pech dat de post beamte een zware vrijdag avond had
                              Steve
                              Of geen Engels kent

Comment

Batterij is vandaag toegekomen
                                Steve

Comment

Working...
                                X