Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankopen bij topvision.de

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Aankopen bij topvision.de

    Het scheelt toch meestal redelijk wat hoor vanwege de lagere btw.

    Heb jij hem hier in een winkel gezien of ook in een online-shop waar nog verzending bijkomt?

    Greets and thanks
    E fotooken zegt méér dan duuzend woorden!
    Allé als em gelukt is toch...

    Comment


    • #17
      Re: Aankopen bij topvision.de

      Oorspronkelijk geplaatst door Oberon
      Het scheelt toch meestal redelijk wat hoor vanwege de lagere btw.

      Heb jij hem hier in een winkel gezien of ook in een online-shop waar nog verzending bijkomt?

      Greets and thanks
      Kijk eens op www.pixmania.be

      Groetjes
      Spogy
      Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

      Comment


      • #18
        Re: Aankopen bij topvision.de

        Oorspronkelijk geplaatst door Oberon
        Het scheelt toch meestal redelijk wat hoor vanwege de lagere btw.

        Heb jij hem hier in een winkel gezien of ook in een online-shop waar nog verzending bijkomt?

        Greets and thanks

        Jawel, en dat is sowieso al 5%
        Canon 5D / Canon 17-40L / Canon 24-105L / Canon 70-200L F4 / Canon 50 1,8 / 580 EXII en 420EX / Canon G9 snapshotter

        Comment


        • #19
          Re: Aankopen bij topvision.de

          Bij Action shop in Brasschaat (Foto Dali) staat bv een Nikon Flitser SB600 - 299€, bij Pixmania.be is dit 323€ !!

          Merckx
          www.stephoto.be – Nikon D90 * AF-S Nikkor 18-105mm 1:3.5 – 5.6 G-ED * AF-S Nikkor 18-70mm 1:3.5 – 4.5 G ED * AF-Nikkor 75-240 mm 1:4.5 – 5.6 D * Tamron AF-18 – 250 1:3.5 – 6.3 (IF) Macro * - Tamron Macro 90mm 2.8 -Nikon Speedlight SB 600.

          Comment


          • #20
            Re: Aankopen bij topvision.de

            Ik heb net weer een bestelling ontvangen van bij Topvision. Een Canon 580EX aan €395, en een Grip aan €108. Ik heb lang genoeg rondgekeken, maar niemand die goedkoper kon. De €16 voor P&P neem ik er graag bij. Nu nog papieren invullen opsturen naar Canon. Ik krijg op de valreep €50 terug. Bestelling werd geplaatst en gefactureerd op 31/12/2008 :-)
            Last edited by i-Mac; 12 februari 2006, 15:29.
            www.i-mac.be
            http://www.cerclebrugge.be

            Comment


            • #21
              Re: Aankopen bij topvision.de

              Oorspronkelijk geplaatst door i-Mac
              Ik krijg op de valreep €50 terug. Bestelling werd geplaatst en gefactureerd op 31/12/20058 :-)
              Vergeet het ... da's 18053 jaar voorbij de actie
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #22
                Re: Aankopen bij topvision.de

                heb onlangs mijn eos 350d met kitlens bestelt voor 760 euro.

                binnen de 3 werkdagen had ik die binnen.

                het enige wat me opgeschrokken had was dat de koerierfirma ( en vraag me niet welke , tot op vandaag weet ik het nog altijd niet ) mijn eos zomaar aan onze voordeur had gezet

                voor tzelfde geld was hem gepikt.
                canon eos 50D

                Comment


                • #23
                  Re: Aankopen bij topvision.de

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
                  Vergeet het ... da's 18053 jaar voorbij de actie

                  Dju toch, de euforie zeker
                  www.i-mac.be
                  http://www.cerclebrugge.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: Aankopen bij topvision.de

                    Oorspronkelijk geplaatst door gamma

                    het enige wat me opgeschrokken had was dat de koerierfirma ( en vraag me niet welke , tot op vandaag weet ik het nog altijd niet ) mijn eos zomaar aan onze voordeur had gezet
                    .
                    jij mag van geluk spreken!
                    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                    www.koendd.be

                    FZ50

                    Comment


                    • #25
                      Re: Aankopen bij topvision.de

                      Oorspronkelijk geplaatst door i-Mac
                      Ik heb net weer een bestelling ontvangen van bij Topvision. Een Canon 580EX aan €395, en een Grip aan €108. Ik heb lang genoeg rondgekeken, maar niemand die goedkoper kon. De €16 voor P&P neem ik er graag bij. Nu nog papieren invullen opsturen naar Canon. Ik krijg op de valreep €50 terug. Bestelling werd geplaatst en gefactureerd op 31/12/2008 :-)
                      Ik ontving deze week mijn €50 van Canon op mijn rekening. ±6 weken duurde dat. Niet slecht.
                      www.i-mac.be
                      http://www.cerclebrugge.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: Aankopen bij topvision.de

                        Ik bestel meestal bij Top foto www.top-foto.de.
                        Ze zijn gevestigd te Düren (ligt tussen Aken en Keulen, 30km voorbij Aken), ze sturen vrij goedkoop op naar België.
                        Ingo is de eigenaar en spreekt nog nedelands ook !
                        Meestal zijn zijn prijzen onklopbaar !
                        Zeer vriendelijke service.
                        BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

                        Comment


                        • #27
                          Re: Aankopen bij topvision.de

                          Ik heb twee keer besteld bij Topvision, twee keer kreeg ik foutmelding, werd de camera die ik besteld had op m'n visa-kaart geboekt en meteen weer tegengeboekt ... ik ben niets met scherpe prijzen als de bestelling zo moeizaam verloopt. Het heeft me 3 telefoontjes naar duitsland gekost en heb uiteindelijk mijn camera elders aangeschaft (als je moet bellen neem je maar je cola'tje erbij en zet je maar gemakkelijk, t'duurd eeuwen). Dit is mijn persoonlijke ervaring ermee, een kennis hobby-fotografe heeft daar wel 'r camera met succes besteld en ontvangen.
                          Webstek in opbouw

                          Comment


                          • #28
                            Re: Aankopen bij topvision.de

                            Maandagavond KM7D besteld.
                            Dinsdagmorgen betaald per overschrijving.
                            Dinsdagavond gezien dat de prijs 150€ gedaald was en hen een mail daarover gestuurd.
                            Woensdag mail teruggekregen dat ze 150€ terug gingen storten.
                            Vrijdag mail gekregen met trackingnummer van DPD. Maandagmorgen toestel aangekomen en de 150€ was ook terug op mijn rekening gestort.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Aankopen bij topvision.de

                              Ik heb al eens een compact camera besteld bij topvision,en deze week een groothoeklens.Ik heb de prijzen vergeleken en Topvision was de goedkoopste.
                              28 euro goedkoper dan Topfoto.Mijn vorige bestelling had ook binnen de week aan huis geleverd.Hopelijk gaat het met mijn lens ook zo vlot.

                              mir
                              Last edited by mir; 13 maart 2006, 15:44.
                              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                              Comment


                              • #30
                                Re: Aankopen bij topvision.de

                                Ik voel mij toch een beetje bedrogen door Topvision. Ik heb begin deze maand de Pentax *ist Ds met kitlens besteld. Ik krijg dezelfde dag nog de betaalgegevens toegestuurd en maakt het bedrag onmiddelijk over op hun rekening. Na een week heb ik nog geen trackingnummer ontvangen of zelfs geen enkele vorm van bevestiging van mijn betaling. Ik stuur afgelopen vrijdag dus een mail om te vragen of alles goed verlopen is. Vandaag krijg ik bericht van de sales afdeling dat ze mijn order (voorlopig) niet kunnen behandelen omdat door de grote vraag de stock uitgeput is. Het status van het product dat ik besteld heb stond op 'short delivery period' toen ik het bestelde en vandaag de dag zelfs op available!
                                Flickr

                                Comment

                                Working...
                                X