Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?
Was nu al ingelogd. Klik op nieuwe posts en krijg nu als datum 09:02 terwijl dit deze morgen nog stond op gisteren 14:30. Zal seffens nog een reply doen en kijken als dit veranderd is.
Oorspronkelijk geplaatst door huibke
Was nu al ingelogd. Klik op nieuwe posts en krijg nu als datum 09:02 terwijl dit deze morgen nog stond op gisteren 14:30. Zal seffens nog een reply doen en kijken als dit veranderd is.
Rond 11h hebben we nog een actie ondernomen. Dit zou bevestigd kunnen zijn door jou eerste voorzichtige ervaringen.
P.S. De (persoonlijke) tijdsinstellingen hebben er mijn inziens niks mee te maken.
Tijd staat nu op 09:02 en ik heb de indruk dat ik alleen posts zie van na 09:02. Ik kom binnen een half uurtje eens terug. Mijn ongelzen berichten staan op 82. Eens kijken wat die seffens geeft
Neen, 'k had deze middag nog eens al mijn berichten gemarkeerd.... ben nu ondertussen enkele malen komen piepen, en 't groeit nog altijd aan, van de laaste keer dat ik mijn berichten gemarkeerd heb
Als ik formeel uitlog werkt het goed. De datum en laatste tijd laatste bezoek zijn de volgende keer goed. Als ik gewoon de pagina verlaat en naar een andere site surf blijft de verkeerde tijd staan.
Misschien is dit nog niet slechter. Wel lastig ergens dat je specifiek moet in- en uitloggen. Maar anderzijds heb ik al eens gehad dat ik langs kwam en dan een interupt kreeg die voor ging. Maar dan was ik dus de lijst met nieuwe topics die ik nog niet gezien had wel kwijt.
Zou het dan geen time-out aan serverside kunnen zijn ?
Wanneer een bezoeker 30 minuten niet actief is op de server --> serverside autologoff of disconnect
De browser logt toch automatisch terug in (indien save pw) bij het volgende bezoek aan BD.
Comment