Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tropisch zee-aquarium : hoe?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tropisch zee-aquarium : hoe?

Ik zou eerst en vooral voor een custom WB kiezen. wit blad bij de lampen en zo de witbalans instellen. Wit plastic in het water misschien nog beter. Hoe je dat op je toestel instelt moet je in de handleiding wel vinden.
    Zonnekap op de lens en deze tegen het glas houden help ook nog tegen weerkaatsingen en een externe flits is ook te proberen.
    En het toestel op statief zetten als de tijden iets langer worden.
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Re: Tropisch zee-aquarium : hoe?

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
      Is moeilijk onderwerp. Ben naar de exif van enkele van je foto's gaan zien.
      Alle iso 1600, metering pattern, sluitertijd is denk ik te laag, belichting zonnig?
      Heb er een gezien op sluitertijd 1/125, wb auto en flash, die is merkelijk scherper.

Ik zou in elk geval proberen de iso te verlagen, metering spot, sluitertijd zo hoog mogelijk... en al in nef geprobeerd.

Wat betreft je uitnodiging als deze nog geldig is....
      Linda
      kom maar af! zou me goed uitkomen, want van de zaken die je zonet komt te noemen snap ik geen......mattentaart?

De rest ga ik nu eens rustig bekijken en trachten op te lossen..met de handleiding in de hand, komt men door....aquariumland zeker?

danl alvast iedereen, ik hou jullie op de hoogte van evt resultaten.

Comment

Working...
      X