Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Once upon a time....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by NoName
    Hallo JEE-ESTEKE
    Ondanks dat ik op dit moment niet veel reageer en niet op de site ben ivm moelijkheden van mijn internet provider , wil ik nu wel even reageren, laat je niet weg jagen door deze ongein !!!!!! en denk bij jezelf dat er meer amateurs zijn die betere foto's maken dan de prof's
    en er meer plezier aan beleven,dus gewoon weer op de site vertoeven en zeker niet verdwijnen

    Groetjes NoName en Coby


    Das zeker,

    Ik heb aan een paar leden per mail getoond dat je niet zo een duur toestelleke moet hebben om degelijke foto's te maken, en heb daar goei reacties op gekregen! En dat was "maar" een 1 miljoen pixel toestel.
    Ik wil maar zeggen, het plezier dat je al hebt tijdens het nemen van foto's zal niet groter zijn dan met een duur toestel! Het moment dat je ermee vastlegt, das hetgene dat telt.
    Prof of geen prof er is niemand zijn die het tegen zijn goesting doet..vraag maar es rond wie er met plezier gaat werken...
    Dat je nog lang bij ons mag blijven Johan want het zou jammer zijn zo iemand als jij hier op het forum te moeten missen...

    Groetjes,

    Monique Luc en Joyce

    Comment

    Working...
    X