Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mijn bestelling staat al 7 weken te wachten op de d70s body (met gratis cf kaartje wat naar ik hier al gelezen had tot eind december kan duren ), nu dat deksels toestel toch meer dan 750 euro kost, er hier een cornekaravaan op gang aan 't komen is én ik toevallig ook in gent studeer/ verblijf zou het mss geen slecht idee zijn een deel van mijn bestelling simpelweg mee te (laten) nemen. vooral dat fototasje heb ik echt wel nodig onderts. als er een tochtje ondernomen wordt, i'm in, pm maar.
Ik bestel normaal - indien voorradig, maar ik weet dit dus nog niet - een L-lensje van boven de 750 euro. Ik heb dus al franco levering aan huis.
Voor mijn part mag alles via mij passeren (in Waregem).
Zonder de samenvatting van bovenstaande mails te maken, kan dit misschien voor sommigen een oplossing zijn...
Laat maar iets weten op het forum.
Canon Eos 20D - Canon Lenzen EF-s 10-22m / EF-s 17-55 / L 28-300.
En nog wat studiomateriaal en gerief voor sferische fotografie.
Ik bestel normaal - indien voorradig, maar ik weet dit dus nog niet - een L-lensje van boven de 750 euro. Ik heb dus al franco levering aan huis.
Voor mijn part mag alles via mij passeren (in Waregem).
Zonder de samenvatting van bovenstaande mails te maken, kan dit misschien voor sommigen een oplossing zijn...
Laat maar iets weten op het forum.
Mijn lens is ook + €750 ... dus ook hier franco levering ...
Mijn lens is ook + €750 ... dus ook hier franco levering ...
Mmm, dan kan ik net zo goed bij jou bestellen want je woont achter m'n hoek, maar kan het niet zijn dat je nog last hebt met douanekosten als je het via de post laat komen, of komt Corne zelf bij bedragen boven de 750 ??
ok,
maar wie wil er nu allemaal iets samen bestellen bij corné.
Als iedereen hier komt zeggen wat hij net besteld heeft, wordt het hier een serieuse warboel...
dus wie wil iets bestellen bij corné in een samenaankoop?
ik: sigma 70-300 DG APO
You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon www.koendd.be FZ50
Comment