Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Beukelaer geen Nikon-verdeler meer ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De Beukelaer geen Nikon-verdeler meer ?

Voor de sensor reinigen wordt een tarief aangertekend van 75,- Euro. En ze verzenden wel alles snel terug.

Voor het opmaken van een bestek gaat men ook wat aanrekenen.

Nederlandse handleidingen gemiddeld 15.- Euro
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Heb een brief van de Beukelaer gekregen waarin dit nieuws inderdaad bevestigd staat.

Vanaf mei 2006. Nikon gaat zelf voor de verdeling zorgen. Hopelijk worden de aankoopprijzen wat goedkoper ! Hoe het met de hersteldienst zit weet ik niet.
      Last edited by fotopolis; 8 november 2005, 15:01.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotopolis
        Heb een brief van de Beukelaer gekregen waarin dit nieuws inderdaad bevestigd staat.

Vanaf mei 2006. Nikon gaat zelf voor de verdeling zorgen. Hopelijk worden de aankoopprijzen wat goedkoper ! Hoe het met de hersteldienst zit weet ik niet.

opsturen naar Tsjechie ofzo zeker?

net zoals Olympus naar Portugal...
        spijtig
        www.loft6.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
          Maar ik begrijp niet goed waarom deze heisa?

Moest dit waar zijn hé ; wat ik niet geloof.

Als DB ermee stops wordt iemand anders hoofdinvoerder, punt.

Ik weet niet hoe betrouwbaar de TS zijn bron is, maar (laten we zeggen) de mijne is méér dan uiterst betrouwbaar. Ik ga hier niet dieper op in omdat dan mijn positie en bepaalde banden in gevaar komen.

mvg Svenmichiels
          het nadeel van geruchten is dat het geruchten blijven
          foto als spiegel of als venster?

Comment

Wel eens gehoord van Nikon Europe n.v. ? Ze zetten een eigen Benelux vestiging op met een paar servicecentra. En wil men Nikon dealer blijven dan dient men ook al het Nikon glas, toebehoren, batterijen, lensdoppen en body's op voorraad te houden. Ook dient men forecasts op te geven etc. En via de Nikon website worden de klanten daar naar toe verwezen.

En een ieder die dat niet van plan is of niet kredietwaardig is kan bij de groothandel gaan inkopen.

Daar wordt men als consument toch alleen maar beter van. Hoe lang dient u nu te wachten op een Nikon lens ?. Een heleboel fotohandelaren die Nikon op de gevel hebben staan hebben de lenzen en body's niet op voorraad.
            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
              Wel eens gehoord van Nikon Europe n.v. ? Ze zetten een eigen Benelux vestiging op met een paar servicecentra. En wil men Nikon dealer blijven dan dient men ook al het Nikon glas, toebehoren, batterijen, lensdoppen en body's op voorraad te houden. Ook dient men forecasts op te geven etc. En via de Nikon website worden de klanten daar naar toe verwezen.

En een ieder die dat niet van plan is of niet kredietwaardig is kan bij de groothandel gaan inkopen.

Daar wordt men als consument toch alleen maar beter van. Hoe lang dient u nu te wachten op een Nikon lens ?. Een heleboel fotohandelaren die Nikon op de gevel hebben staan hebben de lenzen en body's niet op voorraad.
              Inderdaad ... je moet eens proberen een D2X in België in je handen te krijgen ... man man man ... je moet hem eerst kopen én tegen een zacht prijsje (lees +25% tov Nederland) ... of gewoon nog maar een folder ...

't Kan er alleen maar beter op worden ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotopolis

Vandaag mijn D50 gaan afhalen bij bestmedia(vroegere camshop)en ook hij zei dat vanaf mei DB stopt met Nikon.Volgens hem zou het over niet veel meer gaan dan een gewone naamverandering.M.a.w alles blijft bij het oude,alleen onder de naam Nikon Europe....Ma ja dat zijn wss ook maar gissingen hé.Van mei 2006 was hij wel heel zeker.
                Marc

Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

Comment

Vanaf april 2006 begint Nikon met een eigen kantoor.
                  Vanaf dan zijn ze dan ook weg bij de Beukelaer. Het is te hopen dat ze dan ook nog dezelfde service bieden dan we nu ook gewoon zijn bij De Beukelaer.

Comment

Haasten doen ze zich in ieder geval niet meer...
                    Mijn D70 is al 4 weken binnen

Comment

Working...
                    X