Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Beukelaer geen Nikon-verdeler meer ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De Beukelaer geen Nikon-verdeler meer ?

volgens mij hoort dit onder de rubriek "mensen schrik aanjagen om online te kopen"
    foto als spiegel of als venster?

Comment

Omgekeerd bericht is in ieder geval bevestigd:

Paar dagen terug stuurde H. De Beukelaer & Co. een persbericht de wereld in met de boodschap dat ze vanaf heden ook het EPSON (fotoprinters, scanners, multifunctionals, photoviewer, Epson R-D1, en bijbehorende consumables) gamma zullen verdelen in het Belux foto en electrokanaal.

peter

Comment

yep, en deze week hadden ze het over die nieuwe Tamron lens 55-200 Di voor 199 euro adviesprijs. Het bordje "Nikon" is in ieder geval nog niet weggehaald aan de Boomsesteenweg te Aartselaar, en onlangs hadden ze nog een persbericht ivm alle nieuwe compactjes die uitgekomen waren ... Ik denk serieus dat het hier enkel om een "Hoax" gaat .. (en al even geloofwaardig als dat Canon plots wel een dienst na verkoop heeft )

Comment

Vandaag vernomen

Ik heb vandaag vernomen uit zeer betrouwbare bron dat Nikon vanaf volgend jaar onder een Europese paraplu op de markt komt in België exit De Beukelaer ?

Groetjes
          Spogy
          Last edited by spogy; 29 oktober 2005, 19:16.
          Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

Comment

Re: Vandaag vernomen

Oorspronkelijk geplaatst door spogy
            Ik heb vandaag vernomen uit zeer betrouwbare bron dat Nikon vanaf volgend jaar onder een Europese paraplu op de markt komt in België exit De Beukelaer ?

Groetjes
            Spogy

Bwa epson heeft dit ook gedaan, jaren terug, gewoon omdat er onder de europese regelgeving geen "alleen"importeur mag zijn (vrije concurentie, gevaar op monopolie.... en de beuckelaar heeft het monopolie op nikon in belgie, mag dus al jaren niet meer (dacht ik)).... De beukelaar, zal misschien nog importeur blijven, maar zal dus de enige niet meer blijven...... De vraag blijft natuurlijk, wat gaat er met de serivce gebeuren
            To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm
              De vraag blijft natuurlijk, wat gaat er met de serivce gebeuren

De service gaat bij Nikon gebeuren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
                De service gaat bij Nikon gebeuren.
                Idd, er zijn trouwens al een paar techniekers ontslagen bij De Beukelaer

Comment

Wie kan dit goed (!) nieuws bevestigen??

Vanaf wanneer zou dit ingaan en wie wordt de nieuwe importeur?

ColinD70
                  Nikon D70 + F100/Sigma 18-35mm F3.5-4.5D Aspherical + 70-210mm F3.5-4.5D Apo Macro + 18-125mm F 3.5- 5.6/Nikkor AF 35-135mm f3.5-4.5/Nikkor AF-S ED 80-200mm f2.8D/Speedlight SB800/Metz 45 CT-1/Asahi Pentax Spotmatic F + 28,50,135 en 200 mm lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ColinD70

ColinD70

Goed ? 'k heb alleen maar lof gehoord over de serivce van De Beukelaar..... 't kan er alleen op verslechteren voor de nikonians .... De prijzen van de hardware zullen misschien wat goedkoper worden, maar de service zal zeker niet beter zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm
                      Goed ? 'k heb alleen maar lof gehoord over de serivce van De Beukelaar..... 't kan er alleen op verslechteren voor de nikonians .... De prijzen van de hardware zullen misschien wat goedkoper worden, maar de service zal zeker niet beter zijn
                      Goedkoper en net zo'n goede service zou ik toch geen verslechtering willen noemen. Zit jij nu ongelooflijk zwartgallig te wezen of heb je misschien aanwijzingen (liever bewijzen) dat de service van Nikon straks een stuk minder zal zijn?

Groeten, Miriam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ColinD70

Vanaf wanneer zou dit ingaan en wie wordt de nieuwe importeur?

ColinD70

Het zal ingaan vanaf 1 mei 2006. Het gaat naar Nikon Europe, maar hoe die dit gaan organiseren in Belgie, daar hebben we het raden naar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mvdh
                          Goedkoper en net zo'n goede service zou ik toch geen verslechtering willen noemen. Zit jij nu ongelooflijk zwartgallig te wezen of heb je misschien aanwijzingen (liever bewijzen) dat de service van Nikon straks een stuk minder zal zijn?

Groeten, Miriam
                          Wie heeft er aanwijzingen dat de prijzen goedkoper zullen worden (tov buurlanden of internet shops), en dat de service hetzelfde zal blijven?

Verandering is niet altijd verbetering. Ik heb nog geen slechte ervaringen met De Beukelaer, en je blijft daar toch enigzins het gevoel van een persoonlijke service hebben,... Als er Nikon service center komt, dan kan het goed zijn dat het wordt zoals met ETBAS voor Canon in Nederland, forfait prijskes, en strikte opvolging van garantie termijn.

Nu ja, als het moet gebeuren, dan kunnen wij er weinig aan veranderen, en zullen we moeten afwachten.

Voortgaande op deze info lijkt het erop dat voor de Nederlanders Inca dan ook zal gepasseerd worden?

Comment

Verdikke, ik zal dan toch nog wel effen proberen een opkuisactie voor mijn digitaalke zien te versieren.
                            Spijtig. Ik was en ben content en kan geen negatieve zaken melden wat DB-service betreft.
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

Comment

Ja, jullie gaan nooit raden wie de Nikon service in de Benelux gaat doen. Het is een bekende doet al enkele merken en zit in Nederlands Brabant ??????????
                              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                                Ja, jullie gaan nooit raden wie de Nikon service in de Benelux gaat doen. Het is een bekende doet al enkele merken en zit in Nederlands Brabant ??????????

LOL en als we dat niet geloven maken ze ons wat anders wijs .....

@mvdh, noem het zwartgallig..... maar goedkoper en verbetering gaan nooit samen ....

Comment

Working...
                                X